|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
بر اساس این گزارش محسنی اژه‌ای در نشست خبری با اهالی رسانه مورخ 16 مهرماه در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفته بود: کیفرخواست پرونده هنوز صادر نشده و به دادگاه نرفته و فردی هم که در این پرونده فراری بود،‌ هنوز فراری است.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده حسین فریدون مسکوت و معلق نیست بلکه در حال پیگیری است گفت: این پرونده دو متهم دارد که فردی هم مشکلات مالیاتی داشت، هم بدهی داشت. بدهی بانک مطابق طلب بانک به نام زده شد و در حال انتقال است و نسبت به مسائلی که این پول از کجا آمده و به کجا رفته و سایر مسائل هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.

 حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بخشی از یکصد و بیست و سومین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون تصریح کرد: این پرونده مسکوت و معلق نیست، بلکه در حال پیگیری است این پرونده دو متهم دارد که فردی هم مشکلات مالیاتی داشت، هم بدهی داشت. بدهی بانک مطابق طلب بانک به نام زده شد و در حال انتقال است و نسبت به مسائلی که این پول از کجا آمده و به کجا رفته و سایر مسائل هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.

بر اساس این گزارش محسنی اژه‌ای در نشست خبری با اهالی رسانه مورخ 16 مهرماه در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون  گفته بود: کیفرخواست پرونده هنوز صادر نشده و به دادگاه نرفته و فردی هم که در این پرونده فراری بود،‌ هنوز فراری است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین