|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
فکر می‌کنم خیلی مهم است بگوییم که ما مردم ایران را درک می‌کنیم. مشکل ما، اگر مشکلی داشته باشیم، با مردم ایران نیست. مردم ایران هم از حکومت خسته شده‌اند. هر چند آمریکا از اعتراضات حمایت می کند اما این بر عهده خود مردم ایران است که چه نوع حکومتی را انتخاب می کنند.
وزیر دفاع آمریکا در حمایت از اغتشاشات اخیر ایران و به بهانه حمایت از مردم اظهاراتی را علیه تهران ایراد کرد.

 به نقل از «بریت بارت»، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در حمایت از اعتراضات ایران گفت: این خیلی مهم است که ما از مردم ایران حمایت کنیم.

ماتیس در ادامه مدعی شد:  فکر می‌کنم خیلی مهم است بگوییم که ما مردم ایران را درک می‌کنیم. مشکل ما، اگر مشکلی داشته باشیم، با مردم ایران نیست. مردم ایران هم از حکومت خسته شده‌اند. هر چند آمریکا از اعتراضات حمایت می کند اما این بر عهده خود مردم ایران است که چه نوع حکومتی را انتخاب می کنند.

از زمان آغاز اغتشاشات ایران تا پایان آن مقامات مختلف آمریکایی از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور پیام های متعددی را در حمایت از اغتشاشات مخابره کردند و در همین رابطه «حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز روز سه شنبه هفته گذشته با تشریح دست های پشت پرده در جریان اغتشاشات اخیر و با بیان اینکه انقلاب ریشه دشمن را از لحاظ سیاسی در کشور کند، خاطرنشان کردند: مطالبات صادقانه و بحق مردم از حرکات تخریب‌گرانه یک گروه جدا است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین