|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۹۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
یکشنبه 24 دی ماه در سالن فجر اجرایی خواهم داشت و تا کمتر از 20 روز بعد از این اجرا برای درمان عازم آلمان هستم.
غلامرضا صنعتگر گفت: یکشنبه 24 دی ماه در سالن فجر اجرایی خواهم داشت و تا کمتر از 20 روز بعد از این اجرا برای درمان عازم آلمان هستم.

‌‌این خواننده بیان کرد: یکشنبه 24 دی ماه در سالن فجر اجرایی خواهم داشت و تا کمتر از 20 روز بعد از این اجرا برای درمان عازم آلمان هستم.

وی با بیان اینکه چند هدف در پشت این کنسرت است، افزود: دوستانم به من خیلی لطف داشتند و در طول بیماری به عیادت من می آمدند و قصد کمک به من را داشتند که عزت نفس نگذاشت تا کمک‌های مالی را از این عزیزان قبول کنم که یکی از اهداف این کنسرت با توجه به بیماریم بحث حمایت مالی آن است و بخشی از درآمد این کنسرت برای معالجه بنده است.

صنعتگر با بیان اینکه این کنسرت یک پویش مردمی است، تصریح کرد: دیدار مردم انرژی مضاعفی برای من به همراه دارد و به همین علت تبلیغاتی به طور وسیع برای این کنسرت صورت ندادیم، از محبت تمام دوستانی که در این مدت لطف داشتند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: دوست داشتم بدون تبلیغات محیطی این اجرا را پیش ببرم و خود را محک بزنم و اطمینان دارم که اتفاق بسیار خوبی در سالن فجر رقم می‌خورد و با حضور پر مهر همشریانم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

این خواننده تصریح کرد: روز گذشته نیز کسالت شدیدی داشتم و حال و احوال این روزهایم زیاد خوب نیست و فردا با تیم پزشکی که همراه من خواهند بود، کاملاً کنترل شده روی استیج می‌روم و امیدوارم اجرایی را در خور شأن مردم شهرم بندرعباس انجام دهم.

وی گفت: این اجرا ساعت 19 در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود که در صورت استقبال به دو سانس تمدید می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به درب سالن فجر یا سامانه اینترنتی mousica.ir  اقدام به تهیه بلیت کنند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین