|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۹۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اشتباهات داوری نیز ابراز داشت: کمیته داوران تلاش می‌ کند ولی باید در چیدمان داوری به خاطر حساسیت بازی ها بیشتر دقت کند.
 سرمربی فولاد خوزستان گفت: تلاش می کنیم هفته به هفته بهترشویم، امروز هم خیلی خوب بودیم و می توانستیم حریف را در خانه شکست دهیم.

 سیروس پورموسوی ظهر امروز جمعه بعداز تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران ابراز داشت: به بازیکنانم بابت این فوتبال زیبایی که ارائه کردند، تبریک می ‌گویم، از عملکرد بازیکنان فولاد کاملا راضی هستم.

وی سپس با بیان اینکه تیم فولاد خوزستان شایسته پیروزی بود، ادامه داد: اشتباه داوری همه چیز را بهم زد، با تمام احترامی که برای گسترش قائل هستیم همه شاهد بودند در دقایق پایانی پنالتی صدردرصد برای ما گرفته نشد.

پورموسوی سپس به بازی های گذشته تیمش و اشتباهات داوری آنها نیز اشاره کرد و گفت: در بازی با پرسپولیس و هفته قبل با مشکی پوشان این اتفاق برای ما رخ داد و داور اشتباه کرد و این به ضرر ما تمام شد.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اشتباهات داوری نیز ابراز داشت:  کمیته داوران تلاش می‌ کند ولی باید در چیدمان داوری به خاطر حساسیت بازی ها بیشتر دقت کند.

وی در همین خصوص افزود: کمیته داوران تلاش می‌ کند از داوران جوان استفاده کند ولی فکر می ‌کنم باید از داورانی که تجربه بالاتری دارند استفاده شود، چون در نیم ‌فصل دوم بازی ‌ها سخت‌ تر می ‌شوند.

وی سپس در خصوص ایمان مبعلی نیز گفت: مبعلی مربی داخل زمین است و برای این او را جذب کرده‌ایم تا از تجربه‌اش استفاده کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه ما اقتصادی ‌ترین تیم لیگ هستیم، ادامه داد: حضور مبعلی باعث دلگرمی بازیکنان می‌ شود. ما در هر مسابقه ترکیب تیم را با توجه به تیم حریف و آنالیز این تیم می ‌چینیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه من زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم معتقد بودم باید این تیم پوست ‌اندازی کند، ادامه داد: فولاد به بازیکنان جوان احتیاج داشت، هیأت مدیره هم از این تصمیم حمایت کرد و توانستیم آن بازیکنانی که در آکادمی رشد کرده بودند را جذب کنیم.

وی با ابراز رضایت از بازیکنان جوان تیمش گفت: تا امروز هم روند خوبی را طی کردیم. خیلی دوست داشتم که قرارداد اعضای تیم فولاد خوزستان منتشر شود که این اتفاق رخ نداد.

وی در خصوص آندو تیموریان نیز گفت: تیموریان روی گل گسترش فولاد تأثیرگذار بود و به نظرم آندو تأثیر خوبی بر عملکرد تیم گسترش داشت چراکه او تجربه زیادی دارد.

پورموسوی با اشاره به اینکه همه ما به عشق هواداران تیمم بازی می‌ کنیم، اظهار داشت: تیم ما به این باور رسیده که می ‌تواند نتیجه خوبی را به دست بیاورد، امیدوارم با تمام تلاشی که می کنیم در هفته‌ های بعدی بازی‌ های بهتری ارائه کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین