|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۹۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
مربی تیم گسترش فولاد همچنین ادامه داد: آندرانیک هم پس از ورود به زمین بهترین بازیکن زمین بود و خوشحالم که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش توانستیم از او استفاده کنیم.
مربی گسترش فولاد گفت: حضور هواداران گسترش فولاد را به فال نیک می گیریم، آنها به ما انرژی دادند.

 فرشاد فلاحت زاده بعداز تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران تبریزی ابراز داشت: بازی سختی بود و دو تیم برای پیروزی آمده بودند.

وی سپس با بیان اینکه فولاد یک تیم خوب و هماهنگ و بازی های خوبی داشته است، گفت: فولاد اگر خوب نبود بالای جدول نبود. آنها روی بازی تسلط دارند و امروز کار سختی داشتیم.

وی سپس به حضور تماشاگران اشاره کرد و با تشکر از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و گسترش را تشویق کردند ابراز داشت: یک مشکل منفی بود که تماشاگران دنبال حضور جهانبخش بودند. این دوست ما نمی دانست که جهانبخش مصدوم بود. باید هرکسی در حیطه خودش تصمیم بگیرد.

وی سپس گفت: بازیکن ما آسیب دید و نفرات را از دست دادیم، یک بازیکن ما بازی پرسپولیس رو از دست داد. البته بهترین بازی‌ مان را مقابل پرسپولیس انجام می‌ دهیم.

فلاحت زاده همچنین با تاکید بر اینکه ما موقعیت‌های زیادی در نیمه اول این بازی داشتیم و می‌توانستیم به چند گل برسیم، افزود: بازیکنان ما تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ ها هستند. در نیمه دوم هم ما نخواستیم اشتباه دیدار مقابل ذوب‌آهن را تکرار کنیم.

حامد لک عکس‌ العمل ‌های خوبی از خود نشان داد

وی گفت: حامد لک عکس‌ العمل ‌های خوبی از خود نشان داد، امیدوار بودیم بازی خوبی در این مسابقه انجام دهیم که خدا را شکر موفق هم شدیم.

وی سپس گفت: ما جلوی بازی باز ذوب آهن می خواستیم به گل دست پیدا کنیم و گل خوردیم و بازی ار واگذار کردیم.

فلاحت زاده ادامه داد: تیم‌ هایی که مقابل ما بازی می‌ کنند عقب‌ نشینی می ‌کنند و این کار را سخت می کند، در این بازی ما توانستیم توپ را پشت مدافعان حریف بیندازیم و پیمان بابایی دروازه حریف را باز کند.

وی با بیان اینکه گسترش فولاد متعلق به همین مردم است، گفت: تلاش می کنیم در بازی های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی گسترش فولاد در خصوص داور این بازی نیز ابراز داشت: داور قضاوت شجاعانه و خوبی داشت، او در اکثر صحنه‌ها نزدیک به بازیکنان بود. البته در یکی از صحنه بازیکن حریف می ‌توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

آندو به تعریف من نیازی ندارد

وی در خصوص آندو نیز گفت: آندرانیک بهترین بازیکن زمین بود. می‌ خواستیم از ابتدای بازی او را در زمین قرار دهیم، اما احساس کردیم نباید خیلی تحت فشار قرار بگیرد.

مربی تیم گسترش فولاد همچنین ادامه داد: آندرانیک هم پس از ورود به زمین بهترین بازیکن زمین بود و خوشحالم که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش توانستیم از او استفاده کنیم.

وی گفت: تیموریان نیاز به تعریف من ندارد و یکی از بهترین بازیکنان ایران است.

وی در خصوص نریمان جهان نیز گفت: دوران مصدومیت نریمان ‌جهان به پایان رسیده و وی هم به جمع ما اضافه می شود.

فلاحت ‌زاده در خصوص خالقی فر نیز گفت: وی از ناحیه پا احساس درد می ‌کرد، التبه با کمک کادر پزشکی به این مسابقه رسید. بضاعت تیم ما همین است و بازیکن دیگری نداریم که خالقی‌فر را تعویض کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین