|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۹۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
این سرباز نیروی دریایی خرمشهر همراه با جمعی از پرسنل یگان مربوطه خود برای تفریح و عکس گرفتن به کنار رودخانه دز رفته بود که در این هنگام پای وی لیز خورده و موجب غرق شدن وی در رودخانه شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری دزفول از کشف جسد سرباز ۱۹ ساله‌ای که روز گذشته در رودخانه دز غرق شده بود، خبر داد.

عبدالحسین معظم‌فر  با اشاره به حادثه غرق شدن یک سرباز 19 ساله در رودخانه دز در روز گذشته اظهار کرد: این سرباز نیروی دریایی خرمشهر همراه با جمعی از پرسنل یگان مربوطه خود برای تفریح و  عکس گرفتن به کنار رودخانه دز رفته بود که در این هنگام پای وی لیز خورده و موجب غرق شدن وی در رودخانه شد.
 
وی افزود: کار غواصی و گشت‌زنی و جستجو برای پیدا کردن جسد این سرباز  که روز گذشته به علت تاریکی هوا  متوقف شده بود، از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور اکیپ‌های غواصی سازمان آتش‌نشانی دزفول، اکیپ امداد و نجات ساحل دووه (سادات کلکچی)، اکیپ غواصی نیروی دریایی خرمشهر و اکیپ امدادی هلال احمر مستقر در منطقه تفریحی علی کله آغاز شد.
 
معظم‌فر گفت: سرانجام پس از دو ساعت و نیم تلاش، جسد از اعماق رودخانه کشف و به بیرون از رودخانه منتقل شد.
 
وی بیان کرد: در این خصوص از تمامی یگان‌های عملیاتی و امدادی خصوصا اکیپ امداد ساحلی سادات کلکچی و همچنین از اکیپ امدادی هلال احمر مستقر در این منطقه که از روز گذشته همکاری بسزایی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین