|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۹۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
در این اطلاعیه که در کانال رسمی آموزش و پرورش منتشر شده، آمده است که عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌گردد.
وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی توضیحاتی ارائه کرد.

  وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی توضیحاتی را ارائه کرد و اعلام کرد: باعنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی شهریورماه سال 1396 وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره 1147257 مورخ 96/02/11 سازمان اداری و استخدامی کشور) بدین وسیله نتایج نهایی‌آزمون مزبور اعلام می‌گردد، پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)،گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

1 - قبول شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان(ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

2- پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل استخدام استان اقدامات ذیل را به عمل آورند.
درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می باشد در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

در این اطلاعیه  که در  کانال رسمی آموزش و پرورش منتشر شده،  آمده است که عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌گردد.

3- معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استانها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و ... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

4- درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و .... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظوردر سایت www.medu.ir درج خواهد شد ، مراجعه کنند.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین