|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۹۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
بخش پرسش و پاسخ واتس اپ نشان داده که این شرکت در آستانه عرضه و انتشار یک اپلیکیشن جدید با عنوان نسخه کسب و کار واتس اپ است.
 بخش پرسش و پاسخ واتس اپ نشان داده که این شرکت در آستانه عرضه و انتشار یک اپلیکیشن جدید با عنوان نسخه کسب و کار واتس اپ است.

بخش پرسش و پاسخ وب سایت رسمی واتس اپ اطلاعاتی حیاتی در مورد یک اپلیکیشن جدید را رونمایی کرده است. بر همین اساس کاربرانی که اکانت بیزینس واتس اپ را تهیه کرده‌اند از این پس باید تاییدیه های لازم برای کار در این اپلیکیشن را دریافت کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، واتس اپ تصمیم دارد تا اپلیکیشن عادی این پیام رسان را از نسخه کسب و کار واتس اپ جدا کند.

کاربرانی که نیاز به نصب نسخه کسب و کار واتس اپ دارند باید اکانت بیزینس این پیام رسان را تهیه کرده باشند و حتما توسط مدیران واتس اپ تایید شده باشند.

نسخه کسب و کار واتس اپ برای شرکت های بزرگ که دارای اکانت کسب و کار هستند توسعه داده شده است. اکانت های بیزینس از این پس یک علامت سبز رنگ را در نسخه کسب و کار واتس اپ دریافت می‌کنند. در عین حال اکانت های کسب و کاری که هنوز تاییدی های لازم برای واتس اپ را نگرفته باشند تیک خاکستری رنگ خواهند گرفت.

کاربران حساب های کسب و کاری باید اطلاعات مربوط به کسب و کار خودشان را در پروفایل خود درج کنند تا مدیران واتس اپ بتوانند با آنها تماس بگیرند و هویت آنها را تایید کنند.

واتس اپ به این مسئله پی برده که اکانت های جعلی کسب و کار در تمام شبکه های اجتماعی خطرات احتمالی بیشتری دارند. بر همین اساس مدیران این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته‌اند تا روشی مناسب برای سامان دادن کاربران و حساب های بیزینس را مورد استفاده قرار دهند.

واتس اپ همچنین امکان جدیدی برای گزارش اکانت های اسپم و کسب و کارهای جعلی در نظر گرفته که قرار است در نسخه آینده پیام رسان واتس اپ ارائه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین