|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۹۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
فرمانده نیروی هوایی پاکستان با تهدید مستقیم آمریکا اعلام کرد: اگر پهپادهای این کشور واردخاک سرزمین ما شوند بلافاصله ساقط خواهند شد.
 فرمانده نیروی هوایی پاکستان با تهدید مستقیم آمریکا اعلام کرد: اگر پهپادهای این کشور واردخاک سرزمین ما شوند بلافاصله ساقط خواهند شد.

به گزارش اکسپرس نیوز، ژنرال سهیل امان فرمانده نیروی هوایی پاکستان به صورت رسمی نیروهای نظامی آمریکا را به واکنش جدید تهدید کرد.

سهیل امان تصریح کرد: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که پهپادهای آمریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای ساقط خواهند شد.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان گفت: حمله تروریستی به پایگاه کامره تلخ‌ترین اتفاق تاریخ نیروی هوایی پاکستان بود، ولی ما با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از قبل کردیم.

وی افزود: امنیتی را که کشورهای فراوانی از تامین آن عاجز شدند ما به تنهایی برای کشور خود به ارمغان آوردیم و این سخنی است که دشمنان ما حتی هند نیز به آن اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان با تاکید به استفاده نیروی هوایی پاکستان از جوانان بومی گفت:برای تعمیر هواپیماهایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی 287 میلیون دلار پول مطالبه کردند ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تنها 25 میلیون دلار آنها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

ژنرال سهیل امان با حساس خواندن اوضاع منطقه، اظهار داشت: کشورها باید تکیه بر ظرفیت‌های خود به صورت جدی علیه تروریسم اقدام کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را به مردم خود هدیه کنند.

تنش‌ها میان اسلام آباد و واشنگتن پس از سخنان و اتهامات ترامپ به پاکستان آغاز شده و طی ماه‌های اخیر افزود شده است.

آمریکا معتقد است پاکستان به تروریست‌های فعال در افغانستان پناه می‌دهد و باید با تروریسم به صورت جدی مبارزه کند.

دولتمردان اسلام آباد با رد ادعاهای آمریکا اعلام کرده‌اند: سران کاخ سفید برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در افغانستان کشورهای دیگر را متهم می‌کنند .
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین