|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۹۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سفیر فلسطین گفت:‌ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبران جهان اسلام می‌گویم باید بتوانیم امروز پروژه‌ای جهادی را طراحی کنیم تا بتوانیم علیه اسرائیل اقدامی انجام دهیم.
سفیر فلسطین در تهران با بیان اینکه از رهبران جهان اسلام می‌خواهم تا با پول، جهاد، سلاح و نیرو با اسرائیل مقابله کنند، گفت: ما با خدا عهد بسته‌ایم که وجب به وجب خاک فلسطین را آزاد کنیم.

«صلاح زواوی» سفیر فلسطین در تهران، در سخنانی، با قدردانی از سخنرانی مقام معظم رهبری که روز گذشته درباره فلسطین انجام شد و همچنین پیام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و همچنین بیانیه وزارت امور خارجه؛ به همه مسئولان و مردم در جهان اسلام و دوستانی که کنار دولت فلسطین ایستادند، گفت: یک روزی دین ما به تمام کشورهای دنیا رسیده بود و هر جا نگاه می‌کردیم پرچم اسلام برافراشته بود.

وی افزود: ما در نبردی هستیم که عمر آن به عمر اسلام برمی‌گردد، پروژه غربی‌ها بود که می‌گفتند فلسطینیان باید در فلسطین ساکن شوند و یهودیان در سرزمین‌های اشغالی؛ من معتقدم دشمنان ما تناقضات زیادی میان فلسطینیان ایجاد کردند ما صدها سال است علیه پروژه‌های ضد فلسطینی ایستاده‌ایم. ما همچنین از 100 سال گذشته تا کنون با پروژه‌ غربی‌ها نیز مقابله کرده‌ایم.

سفیر فلسطین در تهران تاکید کرد: به کسی که در سرزمین ما حقی نداشته، حق داده شده است. پروژه سایس پیکو فلسطین را تکه تکه کرده و به کسانی که صاحب هیچ حقی نیستند، سرزمین فلسطین را داده است. همچنین صدها قطعنامه بین‌المللی برای ما صادر شده که هیچ یک اجرایی نشده است.

صلاح زواوی گفت:‌ ما می‌گوییم آزادی فلسطین نزدیک است، پیشینه نبرد ما مذهبی، ‌دینی، ملی و قومی است یعنی مسلمانان و غیر مسلمانان وظیفه دارند در این نبرد وارد شوند.

وی تصریح کرد: ما به نبرد خود ادامه خواهیم داد؛ البته رژیم صهیونیستی توانسته است تناقضاتی میان شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی و طایفه‌های مختلف و همچنین میان ملت‌ها ایجاد کند، ولی فلسطینیان این نقشه‌ها را درک می‌کنند و مقابل آن می‌ایستند.

سفیر فلسطین در تهران با بیان اینکه هر وجب از خاک فلسطین برای فلسطینیان بیت‌المقدس است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اکنون در حال اجرای پروژه اسرائیل بزرگ است .دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز خود شک داشت که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود ولی قول‌هایی که به اسرائیل داد باعث شد به این هدف خود دست یابد. باید بگویم اتفاقی که دیروز افتاد، باعث شد خیلی‌ها آن را محکوم کنند و بیانیه دهند؛ البته نباید به این موضوع ختم شود تا نقشه آمریکایی‌ها در این میان اجرایی شود.

سفیر فلسطین گفت:‌ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبران جهان اسلام می‌گویم باید بتوانیم امروز پروژه‌ای جهادی را طراحی کنیم تا بتوانیم علیه اسرائیل اقدامی انجام دهیم.

صلاح زواوی گفت:‌ ما با خدا عهد بستیم که تمامی خاک فلسطین باید آزاد شود؛ بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر اسرائیل خوشحال بود که طرح ترامپ به نفع او رقم خورده است اما من به عنوان یک سرباز فلسطینی تا روزی که نفس دارم در نبرد با اسرائیل خواهم بود. همه این پروژه‌ها و نقشه‌ها روزی نقش بر آب خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی انقلاب ایران را به پیروزی رساند، آخرین جمعه ما مبارک رمضان را روز قدس معرفی کرد در واقع ایشان با بصیرت خود اعلام کردند در آینده خطراتی متوجه قدس شریف می‌شود. اکنون بیش از 200 شهرک صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی داریم، صهیونیست‌ها حتی راه‌حل دو دولتی را هم قبول ندارند و پروژه‌ای که می‌خواهند اجرا کنند اسرائیل بزرگ است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین