|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۹۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
او همچنین گفت: ویسی با استقلال خوزستان زندگی کرده و به آن علاقه‌مند است. ان‌شاءالله هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و مشکلات بر طرف می‌شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان موافق استعفای ویسی و جدایی‌اش از تیم نیستیم و می‌خواهیم که او کارش را در استقلال خوزستان ادامه دهد.

عبدالنبی شولی  در خصوص استعفای عبدالله ویسی از هدایت آبی پوشان خوزستان، اظهارکرد: ویسی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان با توجه به فشارهایی که به خاطر نبود شرایط لازم به او وارد شده بود، اعلام کرد که با این شرایط نمی‌تواند کار کند. البته ویسی شفاها استعفا داد و استعفای کتبی خود را به ما نداده است و ما هم به هیچ عنوان موافق استعفای او و جدایی‌اش از تیم نیستیم و می‌خواهیم کارش را در استقلال خوزستان ادامه دهد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: واقعا شرایط لازم برای ویسی در تیم فراهم نیست و اگر او دچار یکسری مشکلات شده است، خود او مقصر نیست بلکه ما مقصریم و باید تلاش کنیم که شرایط برای او فرهم شود. ما باید مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم تا تمام اعضای تیم آسوده خاطر کار کنند. ویسی در این وضعیت نمی‌تواند شق‌القمر کند.

او همچنین گفت: ویسی با استقلال خوزستان زندگی کرده و به آن علاقه‌مند است. ان‌شاءالله هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و مشکلات بر طرف می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین