|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۹۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید استقلال امروز با ریسک وارد زمین شد و معتقد است تیمش بدشانس بوده است.
 زلاتکو کرانچار بعد از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال، درباره این بازی گفت: به نظرم شاهد یک مسابقه زیبایی امروز بودیم. گل زودرس استقلال در دقیقه ۴ یک اختلال را در دستورالعمل های ما ایجاد کرد. بعد از آن به دنبال خروج از وضعیتی بودیم که دچارش شده بودیم ولی وقتی که جپارف پشت توپ قرار گرفت، این را می دانستیم که او ۹۰ درصد ضربات ایستگاهیش را گل می کند. با دریافت گل دوم مجبور شدیم ریسک کنیم و بین دو نیمه تعویض کردیم و سیستم را عوض کردیم. وارد دفاع سه نفره شدیم و چند شانس گل هم داشتیم ولی دروازه بان استقلال ستاره زمین بود و تمام فرصت های ما را خوب می گرفت. برعکس ما که بدشانس بودیم و ضربات حریف به خوبی زده می شد. استقلال امروز دست به ریسک زد و با سه چهار تغییر وارد زمین شد. ریسک آنها مقرون به صرفه بود. از نتیجه ناراضی هستم و این دیدگاه من است.

او درباره گل خوردن تیمش در نیمه مربیان، اظهار کرد: گل سومی که خوردیم را باید دوباره ببینیم. بعد از دفاع مدافع ما، جپارف خیز خود را برداشت که ضربه را بزند و به نظر من علی قربانی در آن گل تاثیر داشت. آن گل اخلالی در روند ما ایجاد نکرد و سه موقعیت گل هم داشتیم ولی دروازه بان حریف خیلی خوب کار کرد و موفق شد تا دروازه را بسته نگه دارد.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد هافبک‌های تیمش اظهار کرد: در نیمه اول کمی مشکل داشتیم و گفته بودیم که هافبک‌هایمان به بازیکنان استقلال فشار بیاورند ولی روند بازی باعث فشردگی تیم ما شد. ضربه کاشته جپارف را کاری نمی‌شد کرد و ضربه قربانی هم زیبا بود و جز این دو، فرصت خاصی استقلال در نیمه اول نداشت.

وی ادامه داد: هافبک های ما موفق بودند در زدن توپ های قطری و اشتباه مدافع ما باعث آن خطا شد که جپارف توپ را به گل تبدیل کرد. در ادامه ما موفق بودیم.

کرانچار درباره سرنوشتش در سپاهان بیان کرد: خود ما هم از نتایج راضی نیستیم ولی شیوه بازی ما این نوید را می دهد که با داخل کردن بازیکنان جوان این نتایج را جبران کنیم. با این حال اگر باشگاه بخواهد مرا بردارد، می نشینیم صحبت می کنیم. ما یک دروازه بان خوب نیاز داریم و با آمدن شریفی و یک هافبک می توانیم نمایش های خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین