|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۸۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
وکیل مدافع خانواده هاشمی گفت: کیفرخواست پرونده دکل نفتی صادر شده است و دیروز 200 صفحه کیفرخواست و قرار مجرمیت به من داده شد.
 علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع خانواده هاشمی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درخصوص آخرین وضعیت پرونده متهم دکل نفتی، گفت: کیفرخواست پرونده دکل نفتی صادر شده است و دیروز زمانیکه به دادگاه مراجعه کردم 200 صفحه کیفرخواست و قرار مجرمیت به من داده شد ولی تاکنون فرصت مطالعه آن را نداشتم.

وی افزود: آقای مهاجرانی در کیفرخواست و جزو متهمین نیست. در این پرونده وکالت رضا مصطفوی طباطبایی را بر عهده دارم. وقت رسیدگی در آذر ماه تعیین شده است.

علیزاده طباطبایی در خصوص پرونده محمدعلی طاهری نیز اظهار کرد: حکم اعدام توسط دیوان عالی کشور نقض شده است. به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است ولی در حد خبر در فضای مجازی آن را دیده‌ام البته انتظارم نیز همین بود. قبلا گفته بودم دیوان عالی کشور مرجعی است که قضات اندیشمندی دارد و نمی‌تواند بدون استدلال و استناد قانونی حکم صادر کند و اگر حکم خلافی در دادگاه باشد در دیوان به صورت دقیق‌تر رسیدگی می‌شود.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده وسمقی، خاطرنشان کرد: یکشنبه گذشته به دادگاه مراجعه کردیم. برخورد غیرمنصفانه و ناصحیح انجام شد و بدون استدلال و استناد و همچنین بدون حضور نماینده دادستان در یک جلسه کمتر از 20 دقیقه ای حکم حبس پنج ساله برای ایشان صادر شد و این حکم بدوی است و قرار یک میلیاردی صادر شد و ایشان به دلیل نداشتن وثیقه مناسب به زندان منتقل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین