|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۸۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
هزینه های سرسام آور جشن عروسی بر هیچ کسی پوشیده نیست. به همین دلیل برخی زوجین، تلاش می کنند با ابتکاراتی، مقداری از این هزینه ها بکاهند. از درخواست از مهمانان برای تهیه برخی خریدهای ضروری این جشن مانند کیک تا استفاده از اتومبیل اقوام و آشنایان به عنوان ماشین عروس و داماد.
 هزینه های سرسام آور جشن عروسی بر هیچ کسی پوشیده نیست. به همین دلیل برخی زوجین، تلاش می کنند با ابتکاراتی، مقداری از این هزینه ها بکاهند.

از درخواست از مهمانان برای تهیه برخی خریدهای ضروری این جشن مانند کیک تا استفاده از اتومبیل اقوام و آشنایان به عنوان ماشین عروس و داماد.


اما شاید دامادهایی نیز باشند که بیشتر از آنچه اشاره شد به فکر کاهش هزینه های بهترین روز زندگی خود باشند. مانند این داماد استرالیایی، که با همفکری همسرش برای کاهش هزینه ها، عکاسی جشن عروسی را بر عهده گرفت و حتی کوتاهی موها و آرایش عروس را نیز خودش انجام داد.

یکی از تصاویری که از این زوج منتشر شده است آنها را در یک پارک و مشغول گرفتن عکس نشان می دهد. داماد بعد از تنظیم دوربین، بلافاصله خود را به همسرش رسانده و عکسی خاطره انگیز از بهترین روز زندگی خود را ثبت می کنند. سپس در حالی که عروس روی یک صندلی نشسته، این داماد اقدام به کوتاه کردن موهای وی می کند.

گفتنی است؛ بر اساس یک تحقیق که در سال 2015 در استرالیا انجام شد مشخص شد که یک داماد برای جشن عروسی خود باید مبلغی حدود 21.400 یورو هزینه کند که حدود 2.300 یورو از آن دستمزد عکاس است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین