|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
هوای خشک، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، فریاد زدن، آب و هوای غبار آلود، همه اینها می تواند باعث سوزش گلو در شما بشود .
 هوای خشک، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، فریاد زدن، آب و هوای غبار آلود، همه اینها می تواند باعث سوزش گلو در شما بشود .

بنجامین آسیر، MD، PC، عضو کمیته پزشکی تکمیلی و یکپارچه در آکادمی آمریکایی Otolaryngology-Head and Neck Surgery می گوید: "طب طبیعی واقعا درمان های خوبی برای گلو درد است”. در واقع، او می گوید، بسیاری از درمان های طبیعی گلو درد می تواند در خانه ساخته شود.

درمان سوزش گلو
گلو را نرم کنید
دکتر Asher می گوید: درمان استاندارد یک قاشق غذا خوری عسل در آب گرم با لیمو است. او می افزاید: "شما بهتر است چیزهایی که گلو را نرم تر می کند دنبال کنید زیرا باعث تحریک آنها می شود . او همچنین توصیه می کند که چای را با استفاده از داروهای سنتی یا شیرین بیان که یک گیاه ضد التهابی است را مصرف کنید.

شستشو و تسکین
قرقره با آب نمک یا سایر راه حل ها، باعث کاهش گلو درد ناشی از محرک هایی مانند هوای خشک یا آلرژی می شود.
در هند بیماران مبتلا به سوزش گلو، هنگام مصرف گلچهره با مخلوطی از یک قاشق چایخوری شیرین بیان در هشت پیمانه آب وضعیتشان بسیار بهتر شد. مخلوط شیرین بیان می تواند به عنوان یک نوشیدنی یا به همراه یک نوشیدنی دیگر استفاده شود . (شما می توانید شربت های شیرین بیان یا پودر ریشه شیرین بیان را در فروشگاه هایی که داروهای طبیعی را به فروش می رسانند پیدا کنید، اما اطمینان حاصل کنید که آنها حاوی شیرینی طبیعی واقعی هستند.) دکتر آیشر می افزاید: این گیاه با آب سیب طبیعی یک درمان مؤثر است.

معجون خانگی برای درمان سوزش گلو
معجون خانگی با توجه به کتاب درمان پزشکان خانگی، می تواند تنها از چند ماده درست بشود که تسکین درد گلو را به دنبال دارد. برای ساخت این معجون دستور العمل آسان زیر را دنبال کنید .

عناصر:
۱ گل میخ (ضد عفونی کننده و مبارزه با عفونت)
¼ قاشق چای خوری از زنجبیل پودر (مبارزه با التهاب)
۱/۸ قاشق چای خوری دارچین (التهاب را کاهش می دهد)
۴ قاشق چای خوری عسل خام

روش تهیه:

ماد تشکیل دهنده را با هم مخلوط کنید و در ۲ فنجان آب جوش بریزید و با عسل مخلوط کنید (که تسکین دهنده و شیرین است ( معجون را در طول روز بخورید تا گلو شما بهتر شود.)

جلوگیری از ملتهب شدن گلو
دکتر آسره می گوید: پیشگیری بهترین دارو برای گلودرد است که به علت عفونت و عفونت ویروسی ایجاد می شود . به عنوان مثال، اگر یک گلو درد را در صبح متوجه شوید، ممکن است ناشی از خشکی تنفس از طریق دهان شما در شب باشد، یا ریفلاکس اسید معده در هنگام خوابیدن باشد. یک رطوبت دهنده می تواند خشکی نفس را ترمیم کند و رختخواب یا بالش خود را تنظیم کند به طوری که سر شما کمی بالا باشد که می تواند از گلو درد ناشی از ریفلاکس جلوگیری کند. وی یادآور می شود: "اگر محیط اطراف خود را عوض کنید، کمتر در معرض گلودرد قرار خواهید گرفت.”
در عوض، شما می توانید چند محصولات پیشگیری از سرماخوردگی آزمایش شده و واقعی را که در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی فروخته می شود را بیابید.

هر کاری که می کنید، گلو دردی را که طولانی تر از یک هفته طول می کشد، نادیده نگیرید، که می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی باشد. دکتر Asher می گوید: "اگر درد شدید داشته باشید که در بلعیدن دچار مشکل شود، به دکتر مراجعه کنید، و اگر درد در یک طرف گلو قرار داشته باشد و نه در دو طرف، وقت آن است که به دنبال مشاوره پزشکی باشید .
همچنین او توصیه می کند”هر فرد سیگاری با یک گلودرد مداوم باید دکتر را ببیند”.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین