|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تیم ملی والیبال ایران که روز سه شنبه در نخستین دیدار خود موفق شده بود ایتالیا را ۳ بر ۲ شکست دهد از ساعت ۱۱:۱۰ امروز چهارشنبه در سالن نیپون گایشی شهر ناگویا برابر آمریکا به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست داد.
 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام قهرمانان به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و در شرایطی که دو ست نخست را باخته بود به بازی برگشت و برنده شد.

 تیم ملی والیبال ایران که روز سه شنبه در نخستین دیدار خود موفق شده بود ایتالیا را ۳ بر ۲ شکست دهد از ساعت ۱۱:۱۰ امروز چهارشنبه در سالن نیپون گایشی شهر ناگویا برابر آمریکا به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست داد.

ست اول: ایران ۲۰ - آمریکا ۲۵
قرمز پوشان ایران که به خاطر پیروزی برابر ایتالیا از روحیه خوبی برخوردار بودند برای رسیدن به دومین پیروزی انگیزه بالایی داشتند اما آمریکا شروع بهتری در ست اول داشت و توانست وقت استراحت فنی اول را به سود خود به پایان برساند. سرویس های خوب آمریکایی ها امتیازی را برای آنها به ارمغان آورد و در مقابل دفاع خوبی هم برابر حملات ایران داشتند.

آمریکایی ها نمایش خوبشان را بعد از وقت استراحت فنی ادامه دادند و اختلاف را به ۶ هم رساندند تا نشان دهند بهتر از ایتالیا هستند. ایران در وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۰ از حریف عقب افتاد که همین امر کار ملی پوشان را سخت کرد. سرعت بالای آمریکایی ها کار ایران را سخت کرد و در نهایت این ست به سود آمریکا به پایان رسید.

ست دوم: ایران ۱۷ - آمریکا ۲۵
ماجرای ست اول برای ملی پوشان ایران تکرار شد و با وجود تلاشی که انجام دادند اما نتوانستند حریف سرعت بالای حریف و دریافت های خوب آنها شوند. امریکایی ها در دفاع بسیار خوب عمل کردند و در زدن سرویس ها کم اشتباه بودند و به خوبی در دفاع روی تور حمله های ایران را ناکام گذاشتند تا ست دوم را با اختلاف زیادی به پایان برسانند.

ست سوم: ایران ۲۷ - آمریکا ۲۵
ملی پوشان ایران در ست سوم به مراتب بهتر از دو ست ابتدایی بازی کردند و با سرعت دادن به بازی نه تنها امتیازاتی را برای خود جمع کردند بلکه کار تیم حریف را هم با مشکلات مواجه کردند. در این ست بازیکنان ایران باروحیه تر از دو ست قبل عمل کردند و با اختلافی نزدیک تا امتیاز ۱۸ با حریف پیش رفتند. با این حال این آمریکایی ها بودند که دوباره با سرویس های محکم و وسرعتی از حریف پیش افتادند اما ایران در امتیاز ۲۲ به این تیم رسید و با یک امتیاز هم پیش افتاد ولی دو تیم در امتیاز ۲۴ بازهم مساوی شدند اما در نهایت این ایران بود که ۲۷ بر ۲۵ حریف خود را شکست داد.

ست چهارم: ایران ۲۵- آمریکا ۲۱
شاگردان کولاکوویچ که کاملا متفاوت با دو گیم اول ظاهر شده بودند در ست چهارم هم نمایش خوبی داشتند و از همان ابتدا از حریف پیش افتادند. قرمزپوشان ایران در طول ست چهارم بسیار با انگیزه بودند و با سرعتی که روی تور به بازی دادند موفق شدند امتیازات زیادی از آمریکا بگیرند. در نهایت بازیکنان ایران با عملکردی قابل تقدیر موفق شدند این ست را از آمریکا ببرند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم: ایران ۱۵ - آمریکا ۱۲
شروع خوب بازهم با ایران بود اما آمریکایی ها در این ست سرویس های کم اشتباه تری زدند و هر چند نزدیک به ایران پیش رفتند اما در امتیاز ۸ از ایران عقب افتادند. در ادامه ملی پوشان ایران نمایش کم نقص خود را ادامه دادند و توانستند ست پنجم را هم از آمریکا ببرند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین