|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۷۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در مورد حادثه قم پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شدند همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در مورد حادثه قم پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شدند همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است
 
مرگ دست فروش قمی به علت درگیری با ماموران شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از صبح امروز خبری با عنوان " مرگ مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم" در فضای مجازی در حال انتشار است.

بر اساس آنچه در فضای مجازی و کانال های تلگرامی منتشر شده، عنوان میشود که یک میوه فروش وانتی بعد از درگیری با ماموران سد معبر شهرداری قم جان خود را از دست می دهد و فوت میکند.

با انتشار فیلم درگیری ماموران سد معبر شهرداری قم با این فرد روابط عمومی شهرداری قم نسبت به این حادثه واکنش نشان داد.

براساس گفته روابط عمومی شهرداری قم: " ساعت ۱۹:۳۰ ماموران سد معبر شهرداری قم به یک راننده وانت میوه فروش به خاطر سد معبر تذکر می‌دهند که منجر به واکنش وی می‌شود و راننده وانت اقدام به شکستن شیشه خودروی خود می‌کند".

به گفته روابط عمومی شهرداری قم:"هیچ برخوردی با این راننده نمی‌شود و پس از اخذ تعهد بدون هیچ مشکلی راننده وانت از محل دور می‌شود. اما پس از مدتی حال راننده وانت بد شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند که با حضور اورژانس به بیمارستان الزهرا منتقل می‌شود. با این وجود راننده پس از ۲ ساعت فوت می‌کند".

در همین رابطه مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر فوت یکی از دستفروشان خیابان شاهد به علت درگیری با ماموران شهرداری موضوع جهت بررسی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شد. همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است.

کاهه گفت: بر اساس بازرسی و تحقیق از شاهدان عینی و همچنین بررسی مستندات، موضوع قتل عمد در این حادثه مطرح نیست.

دکتر صدیقی آخا، مدیر کل پزشکی قانونی استان قم نیز در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه اثار ضرب و جرح ناشی از نزاع دیده نشده است گفت: به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالا علت مرگ سکته قلبی بوده باشد.

به گزارش میزان، آخا افزود: نمونه برداری های لازم انجام و نتیجه قطعی پس از وصول نتیجه ازمایشات اعلام می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین