|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۲ گل و یک پاس گل... از این بهتر نمی‌شد! طارمی که در سوپرجام، هفته اول مقابل فولاد خوزستان و هفته دوم برابر تراکتورسازی در تبریز نتوانسته بود گل بزند برابر نفت تهران کولاک کرد.
  ۲ گل و یک پاس گل... از این بهتر نمی‌شد! طارمی که در سوپرجام، هفته اول مقابل فولاد خوزستان و هفته دوم برابر تراکتورسازی در تبریز نتوانسته بود گل بزند برابر نفت تهران کولاک کرد.

طارمی دو فصل گذشته لیگ برتر به قدری خوب بازی کرد که حتی برانکو را هم به وجد آورد تا از همین حالا اعلام کند چشم انتظار آقای گلی اوست.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار به زحمت مهدی طارمی را پیدا کرده و دقایقی با او گفت زدیم.

بعد از زدن گل اول خیلی خوشحال بودی و سر از پا نمی‌شناختی. با ایگور پانادیچ، مسلمان، احمدزاده و خیلی‌های دیگر شادی کردی و...

ببینید، زدن گل اول در هر دوره لیگ برتر بسیار مهم است. من هم می‌خواستم در این بازی گل بزنم و وقتی این اتفاق افتاد خیلی خوشحال شدم. به ویژه آن که دیدم هواداران پرسپولیس هم واقعاً خوشحال هستند و این از همه چیز مهم‌تر بود.

انصافاً پاس محسن مسلمان هم حرف نداشت. قبول داری؟

لقب مهندس برازنده محسن مسلمان است باور کنید این حرفی که می‌زنم به خاطر رفاقت نیست. پاس گل اول من ثابت می‌کند او چه فوتبالیست باکیفیتیاست. دست محسن، فرشاد و بقیه بچه‌ها درد نکند که کمک کردند مقابل نفت دو گل بزنم.

نفتی‌ها را چطور دیدی؟

نفت تهران با سوپرجام خیلی فرق می‌کرد. خیلی جنگنده و با انگیزه مقابل ما بازی کردند اما شک ندارم پرسپولیس تیم برتر میدان بود. زدن سه گل در ورزشگاه تختی مقابل تیمی که بیشتر در لاک دفاعی فرو رفته و چشم به ضدحملات بسته کار آسانی نیست. ما باید نشان می‌دادیم چه تیم بزرگی هستیم.

پس چرا نیمه اول هم پرسپولیس و هم خودت در گلزنی ناکام بودید؟

شما دیدید موقعیت‌های خوبی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. اما نیمه دوم بیشتر حریف را تحت فشار قرار دادیم و نتیجه هم گرفتیم.

حالا این تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد؟

من به شما می‌گویم این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود. هواداران پرشور و بامعرفتی دارد و کادرفنی و بازیکنان هم با جان و دل کار می‌کنند اما باید حمایت شویم. این روزها اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. مرتب بحث تهدید فیفا و AFC مطرح است که اصلاً برای تیمی در حد و اندازه‌های پرسپولیس خوب نیست. حیف است این پرسپولیس حداقل به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسد.

محسن بنگر پس از بازی مصاحبه کرد و گفت دوست دارد مهدی طارمی آقای گل شود. نظری نداری؟

آقا محسن کاپیتان و بزرگ من بوده است. این حرف‌ها نشان‌دهنده جوانمردی و معرفت در فوتبال است. ممنون بنگر هستم و برایش در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت دارم.

برانکو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت انتظار دارد مهدی طارمی آقای گل لیگ هفدهم شود. در این رابطه چه صحبتی داری؟

از برانکو ممنون هستم. این حرف‌‌ها انگیزه مرا افزایش می‌دهد. همین طور تشویق تماشاگران پرسپولیس که شرمنده‌ام کردند. سعی می‌کنم در تمام بازی‌ها بهترین عملکردم را ارائه بدهم و از همین هفته به عشق هواداران پرسپولیس و به کمک همبازیانم برای آقای گلی استارت می‌زنم.

این هواداران توقع دارند مهدی طارمی جلوی الاهلی عربستان هم همین گونه بدرخشد و گل بزند. قول می‌دهی؟

وی فوتبال حرفه‌ای قول نمی‌توان داد. باور کنید در آسیا برای من فرقی نمی‌کند گل بزنم، پاس گل بدهم یا حتی پنالتی بگیرم. مهم این است که پرسپولیس با گذشتن از سد الاهلی عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نشد! به هر حال هواداران دوست دارند یک حرف امیدوارکننده از زبان ستاره پرسپولیس بشنوند.

من ستاره نیستم. پرسپولیس یک تیم ستاره است. به عنوان یکی از اعضای تیم پرسپولیس قول می‌دهم حداکثر انرژی و توان خود را بگذارم که در آسیا هم دل هواداران بامعرفت خودمان را شاد کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین