|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۷۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
مهاجم بارسلونا نزدیک به ۵ سال است که نتوانسته در نوکمپ دروازه رئال مادرید را باز کند.
 مهاجم بارسلونا نزدیک به ۵ سال است که نتوانسته در نوکمپ دروازه رئال مادرید را باز کند.

به نقل از آس، بارسلونا بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ به مصاف رئال مادرید می‌رود. لیونل مسی، ستاره آبی‌اناری‌ها برترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است اما او ۱۷۷۲ روز است که نتوانسته در نوکمپ دروازه سفیدپوشان را باز کند.

آخرین گل او درون دروازه ایکر کاسیاس قرار گرفت. این اتفاق در ۷ اکتبر ۲۰۱۲ رخ داد. ضربه آزاد زیبای مسی درون دروازه جای گرفت و ال‌کلاسیکو با دبل کریستیانو رونالدو و مسی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

پس از آن تاریخ، مهاجم آرژانتینی توانست در سانتیاگو برنابئو هت‌تریک کند. این اتفاق در فصل ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد. همچنین یک بار توانست در دیداری که با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید برابر مادرید دبل کند اما آن‌ گل‌ها برای قهرمانی بارسلونا کافی نبود. با این حال در نوکمپ پس از گلزنی در سال ۲۰۱۲ نتوانست دوباره دروازه مادرید را باز کند و تقریبا پنج سال ناکام ماند.

مسی در سطح کلی نیز در نوکمپ برای سفیدپوشان خیلی کم خطرناک است. از ۲۳ گل او در ال‌کلاسیکو تنها ۹ گل در این ورزشگاه به ثمررسیده است، یعنی تنها ۴۰.۹ درصد. این در حالی است که ۱۴ گل یعنی ۵۹.۱ درصد گل‌ها در ورزشگاه حریف به ثبت رسید. ستاره آرژانتینی ۱۲ بار در سوپرجام اسپانیا گلزنی کرد که پنج گل برابر مادرید به ثمر رسید. سه بار دروازه اتلتیک بیلبائو را باز کرد و چهار بار برابر سویا گلزنی کرد. مسی برترین گلزن این رقابت‌ها است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین