|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۷۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
ما به سنی رسیده‌ایم که دیگر درست نیست درباره داوری صحبت کنیم. کارشناسان باید درباره این صحنه نظر بدهند. داور است دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم.
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید از عملکرد تیمش در برابر تیم پیکان رضایت ندارد.

 امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش در مقابل پیکان اظهار کرد: ابتدا می خواهم از مسئولین ورزشگاه شهدای شهر قدس تشکر کنم که امروز زمین باکیفیت خوبی برای مسابقه آماده کرده بودند. امروز ورزشگاه و زمین بسیار عالی بود.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن هنوز آن فوتبالی که مدنظر ماست را انجام نمی‌دهد. با اینکه در نیمه اول باید با اختلاف دو گل به رختکن می‌رفتیم. فکر می‌کنم رحمان احمدی در نیمه نخست یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت. مهاجمان ما هم کمی بی‌دقت بودند. اما در نیمه دوم سوار بازی بودیم تا اینکه آن اخراج رخ داد. وقتی تیمی ده نفره می‌شود باید بازی را کنترل کنند که ما این کار را انجام دادیم. در مجموع من از ذوب‌آهن اصلا راضی نبودم درست است که یک امتیاز بیرون از خانه و کلین‌شیت دو امتیاز مثبت محسوب می‌شود اما باید در نیمه نخست بازی را به نفع خودمان تمام می کردیم. من به بازیکنان خدا قوت می گویم اما پیکانی‌ها هم بعد از اخراج بازیکن ما روی یکی دو مورد بیشتر به دروازه ما نزدیک نشدند.

سرمربی تیم ذوب آهن در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه نظرش درباره صحنه اخراج بازیکنش چیست گفت: ما به سنی رسیده‌ایم که دیگر درست نیست درباره داوری صحبت کنیم. کارشناسان باید درباره این صحنه نظر بدهند. داور است دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم.

قلعه‌نویی در ادامه درباره اینکه برای کسب قهرمانی به ذوب آهن رفته است گفت:‌ ما به دنبال همین هستیم و برای همین به اصفهان آمده‌ام. متاسفانه چند مشکل داریم که یکی از آنها تعداد زیاد بازیکنان مصدوم ماست. امروز عملا روی نیمکت سه دروازه‌بان و دو دفاع چپ و یک دفاع راست داشتیم و تنها تعویض هجومی ما به رجب‌زاده مربوط می‌شد. ان‌شاءالله آقای حسینی و مهدی پور بیایند تا شرایط بهتر شود. من به این خاطر به اصفهان رفته‌ام که دوران خوبم را در این شهر دوباره تکرار کنم.

وی در باره وضعیت قاسم حدادی فر گفت: جا دارد از دکتر کیهانی تشکر کنم  که عمل جراحی را انجام دادند. حدادی‌فر آنقدر پسر خوبی است که خدا کمک می‌کند به شرایط خوبش برگردد.

او تصریح کرد: رجب زاده در هفته قبل بازی خوبی برای تیم ما انجام داده بود به همین خاطر او را در این بازی نگه داشتیم تا در نیمه دوم برایمان بازی کند و تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد که متاسفانه مصدومیت بازی کن ما شرایط را برهم زد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین