|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
هم‌چنین این دو به ضربه زدن به روابط امارات و عربستان از طریق انتشار مقالات و اطلاعات دروغین متهم شدند.
 دادگاه تجدیدنظر ابوظبی چند نفر را به ارتباط داشتن با ایران متهم و یک ایرانی را به 10 سال حبس محکوم کرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، دادگاه تجدیدنظر امارات یک شهروند ایرانی 48 ساله با نام اختصاری «ح.ر.م.ح.م» را به 10 سال حبس و بیرون کردن از کشور امارات و پرداخت تمام هزینه‌های این مسأله پس از اتمام مدت حبس محکوم کرد.

دادگاه ابوظبی این فرد را به ارتباط داشتن با ایران، فریب دادن امارات،‌ قاچاق قطعات مورد استفاده در برنامه هسته‌ای به ایران و صدمه زدن به روابط امارات و آمریکا از طریق صادر کردن تجهیزات از آمریکا به ایران و نقش تحریم بین‌المللی ایران متهم کرد.

این دادگاه، چهار پرونده را به تاریخ 27 آگوست موکول کرد؛ اولین پرونده مربوط به شهروند اماراتی 34 ساله با نام اختصاری «ع.م.ح.ر» و یک شهروند خلیجی 44 ساله مقیم امارات با نام اختصاری «س.م.ع.س» که این دو به ارتباط داشتن با مسوولان سازمان اطلاعات ایران و دست داشتن با یک کارمند کنسولگری ایران در دبی و دادن اطلاعات مهم و سری به آن برای ضربه زدن به دولت امارات متهم شدند.

هم‌چنین این دو به ضربه زدن به روابط امارات و عربستان از طریق انتشار مقالات و اطلاعات دروغین متهم شدند.

پرونده دوم مربوط به یک شهروند اماراتی 55 ساله با نام اختصاری «س.م.ع.ع» که کارمند یکی از شرکت‌های نفت ابوظبی است. این شهروند اماراتی به ارتباط داشتن با سازمان‌ اطلاعات ایران و رساندن اطلاعات مهم درباره میدان‌های نفتی از طریق یک کارمند کنسولگری ایران در دبی به منظور ضربه زدن به اقتصاد امارات متهم شد.

دو پرونده دیگر مربوط به دو شهروند اماراتی با نام‌های اختصاری «ح.ع.م.ش» و «أ.م.ع.م.د» که یکی از آنها 24 ساله است که این دو به دست داشتن با گروهک تروریستی داعش متهم شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین