|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۶۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
نماینده ولی فقیه در امورحج گفت: تمامی کارگزاران و عوامل اجرایی با اطمینان کامل برای برگزاری حج آرام و عزتمند در تلاش هستند.
 نماینده ولی فقیه در امورحج گفت: تمامی کارگزاران و عوامل اجرایی با اطمینان کامل برای برگزاری حج آرام و عزتمند در تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر با اشاره به اینکه امور اجرایی حج امسال روال طبیعی دارد، تاکید کرد: همه دست اندرکاران حوزه حج در تلاش هستند این مناسک معنوی آرام و عزتمند برگزار شود.

وی درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به سفر رییس این سازمان به عربستان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات حمید محمدی با وزیرحج عربستان مثبت و به آرامش بخشی بیشتر در فضای جامعه و میان زائران منجر شود.

سرپرست زائران ایرانی خانه خدا تاکید کرد: در این سفر توافقات قبلی مرور و نکات مورد نظرما که به تسهیل بیشتر کارها منجر می شود با طرف سعودی مطرح خواهد شد.

قاضی عسکر با بیان اینکه در همه حوزه های اجرایی از جمله حمل و نقل، اسکان، تغذیه و تدارکات روال طبیعی کارها ادامه دارد، تصریح کرد: تلاش تمامی عوامل اجرایی و ستادی و غیره برگزاری یک حج آرام و عزتمند است.

همچنین دراین نشست گزارشی از آخرین هماهنگی ها و اقدامات در حوزه های حمل و نقل هوایی، صدور روادید الکترونیکی و اعزام عوامل اجرایی عنوان کردند.

مشکلات موجود در اعزام، اسکان، تغذیه، بهداشت هتل ها و بازگشت زائران عتبات عالیات از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین