|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۶۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش گاردین، او می‌گوید که با این تصمیم هم موقعیتی به یادماندنی برای مهمانانش فراهم کرده و هم برای خود کار مثبتی انجام داده است.
 یک زن ۲۵ ساله اهل ایالت ایندیانای آمریکا جشن عروسی خود را که به دلیل نامشخصی کنسل شده بود به ضیافتی برای پذیرایی از افراد بی خانمان تبدیل کرد.

 «سارا کومینز» که برای جشن عروسی خود در پایان هفته جاری برنامه‌ریزی کرده بود، آن را کنسل کرده و هزینه ۳۰ هزار دلاری این مراسم را صرف پذیرایی از ۱۷۰ مهمان خود از بین افراد بی‌خانمان کرد.

این دانشجوی داروسازی پس از سال‌ها کار و پس‌انداز هزینه جشن عروسی‌اش برای این مراسم برنامه ریزی کرده بود اما هفته گذشته ناگهان به دلایلی که از ابراز آن امتناع کرده اعلام کرد که جشن عروسی لغو شده، از مهمانان عروسی عذرخواسته و از آنجا که هزینه رزرو و غذاهای تدارک دیده برای جشن از قبل پرداخت شده بود و قابل بازگشت نبود تصمیم گرفت از افراد بی‌خانمانی که در همان محله زندگی می‌کردند به عنوان مهمانانش در ضیافتی جایگزین دعوت و پذیرایی کند.

به گزارش گاردین، او می‌گوید که با این تصمیم هم موقعیتی به یادماندنی برای مهمانانش فراهم کرده و هم برای خود کار مثبتی انجام داده است.

او با تک تک مهمانانش با کمک مسوولان ایالتی تماس گرفت، از آنها برای شرکت در مهمانی‌اش دعوت کرد،‌ برای آنها اتوبوس گرفته و در تمام طول مهمانی از آنها پذیرایی کرد. همچنین تعدادی از تاجران و ساکنان محلی نیز چندین دست لباس، کت و شلوار و لوازم دیگر به این مهمانان اهدا کردند که برای حضور در مهمانی‌ از آنها استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین