|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۶۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
سرویس امنیتی آمریکا بعد از این اظهارات اعلام کرد که از شرکت‌کنندگان این نشست اطلاعی نداشته است چرا که پسر بزرگ ترامپ تحت نظارت آنها نبوده است.
 سرویس امنیتی آمریکا به سخنان وکیل دونالد ترامپ در این باره که جای هیچ پرسشی درباره دیدار جرالد دونالد ترامپ، پسر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا با یک وکیل روسی در تابستان گذشته در کمپین انتخاباتی ترامپ وجودندارد، واکنش نشان داد.

به نقل از سی‌ان‌ان،‌ جی ساکولو به تلویزیون ای‌بی‌سی گفت: «می‌خواهم بدانم که اگر این کار (دیدار با روسیه) درست نبوده است چرا سرویس امنیتی اجازه آن را داده است.»

او ادامه داد: «در این موضوع رئیس‌جمهوری از حمایت سرویس امنیتی برخوردار است و این موضوع را با من مطرح کرد.»

سرویس امنیتی آمریکا بعد از این اظهارات اعلام کرد که از شرکت‌کنندگان این نشست اطلاعی نداشته است چرا که پسر بزرگ ترامپ تحت نظارت آنها نبوده است.

سرویس امنیتی در بیانیه‌ای گفت :‌«جرالد دونالد ترامپ در ژوئن 2016 (تیر 1395) تحت حفاظت سرویس امنیتی آمریکا نبوده است. بنابراین ما نمی‌توانستیم ملاقات کسی را که در آن زمان تحت نظر ما نبوده است رصد کنیم.»

یک منبع نزدیک به این دیدار به سی‌ان‌ان گفته است که در این ملاقات که در برج ترامپ در نیویورک انجام شده، جرالد ترامپ پسر ترامپ، جارد کوشنر، دامادش، پل منفورت، رئیس کمپین، ناتالیا وسیلنیتسکایا، وکیل روسی، راب گلدستون، خبرنگار، رینتات آخمتشین، لابیگر آمریکایی -روسی و دو نفر دیگر حضور داشتند.

این ملاقات تا زمانی که نیویورک تامیز در گزارش آخر هفته به آن اشاره کرد مخفی مانده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین