|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۶۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
با توجه به نظر پزشکان، در صورتی که روند درمانی وی به همین صورت ادامه داشته باشد، علیزاده می‌تواند روز پنجشنبه یا جمعه از بیمارستان مرخص شود و ادامه دوره بهبودی‌اش را در منزل طی کند.
دبیر فدراسیون تکواندو گفت: دوره درمانی کیمیا علیزاده در بیمارستان رو به پایان است و به زودی به منزل منتقل می‌شود.

محمد احسنی فروز درباره آخرین وضعیت کیمیا علیزاده بانوی پرافتخار تکواندوی ایران اظهار کرد: هم‌اکنون وی وضعیت مساعدی از لحاظ جسمانی دارد. درباره بیماری که او اخیرا به آن مبتلا شده نیز باید بگویم که از دو روز قبل مداوای اصلی وی در بیمارستان شروع شده است. دوره درمانی علیزاده زیر نظر دکتر علیرضا معتمد و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی ایران در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به نظر پزشکان، در صورتی که روند درمانی وی به همین صورت ادامه داشته باشد، علیزاده می‌تواند روز پنجشنبه یا جمعه از بیمارستان مرخص شود و ادامه دوره بهبودی‌اش را در منزل طی کند.

دبیر فدراسیون تکواندو درباره خبر دوپینگ دو هوگوپوش ایران در جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: هنوز جواب قطعی از سوی نادو به فدراسیون تکواندو درباره وضعیت دوپینگی‌ها ارسال نشده است. هنگامی که تست دوپینگ فردی مثبت اعلام می‌شود، فدراسیون پزشکی ورزشی ایران تست نخست را به وادا ارسال می‌کند تا آن‌ها پس از بررسی نتیجه را اعلام نمایند اما هنگامی که ورزشکار به نتایج تست اعتراض می‌کند، وادا در تست دوم و با اعلام نظر قطعی درباره وضعیت دوپینگ ورزشکار تصمیم‌گیری می‌کند. در حال حاضر نیز هیچ گونه اظهار نظر قطعی از سوی وادا به نادو ارسال نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین