|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۶۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
این روزنامه اماراتی به بازی درخشان کایو، مهاجم برزیلی العین اشاره کرد و نوشت: کایو شب درخشانی برابر تیم فوتبال استقلال داشت و با دو گلی که به ثمر رساند کار نماینده ایران را تمام کرد. او توانست روی گل دوم العین به زیبایی توپ را از روی سر رحمتی عبور دهد و دروازه‌ نماینده ایران را باز کند.
رسانه‌های عربی از شب با شکوه نماینده امارات برابر استقلال تهران سخن به میان آوردند و از بازی خوب و یک طرفه العین نوشتند.

 العین سنگین‌ترین شکست تاریخ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را به این تیم تحمیل کرد. دو تیم فوتبال العین امارات و استقلال تهران در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و نماینده امارات در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه‌ 6 بر یک به پیروزی برسد.

شکست سنگین نماینده ایران برابر نماینده امارات بازتاب زیادی در رسانه‌های  عربی داشت.

روزنامه العرب: "درس فراموش نشدنی که العین به استقلال داد"

این روزنامه قطری پیروزی شش بر یک العین برابر تیم فوتبال استقلال را به ریمونتادا بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن تشبیه کرد و نوشت: العین شب باشکوهی را برای هواداران خود رقم زد و درس فراموش نکردنی به نماینده ایران داد. العین با این پیروزی قاطعی که به دست آورد با شایستگی به دور بعد راه پیدا کرد. شاگردان مامیچ در یک بازی یک طرفه تیم استقلال را در هم کوبیدند و ریمونتادا دیگری را همچون بارسلونا رقم زدند.

روزنامه لزوما: " العین، استقلال را شش تایی کرد"

این روزنامه عربستانی نوشت: العین شکست دور رفت برابر استقلال را به بهترین نحو جبران کرد و توانست با نتیجه‌ شش بر یک نماینده ایران را در هم بکوبد و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کند.

الخلیج: "العین، استقلال را نابود کرد"

این روزنامه نوشت: العین امارات در یک بازی یک طرفه توانست پیروزی قاطع را به دست آورد و برابر استقلال تهران با نتیجه‌ شش بر یک به پیروزی برسد. این دیدار در حالی برگزار شد که استقلال در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده بود، اما العین با درخشش کاپیتان محبوب خود توانست به بهترین نحو جبران کند و نماینده ایران را در هم بکوبد.

الوحده امارات: "ستاره العین دروازه‌بان ایران را به بازی گرفت"

این روزنامه اماراتی به بازی درخشان کایو، مهاجم برزیلی العین اشاره کرد و نوشت: کایو شب درخشانی برابر تیم فوتبال استقلال داشت و با دو گلی که به ثمر رساند کار نماینده ایران را تمام کرد. او توانست روی گل دوم العین به زیبایی توپ را از روی سر رحمتی عبور دهد و دروازه‌ نماینده ایران را باز کند.

سایت رسمی باشگاه العین: "آنها وعده دادند و به خوبی به آن عمل کردند"

سایت رسمی باشگاه العین نوشت: بازیکنان قبل از بازی قول داده بودند که شب درخشانی را رقم زنند و آنها به قول خود عمل کردند و توانستند با قاطعیت به پیروزی برسند. بازیکنان العین در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودند و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردند.

روزنامه جریدتی:"شش گل اماراتی درون دروازه‌ ایرانی"

این روزنامه مصری نوشت:" العین با بازی درخشانی که به نمایش گذاشت به رویای تیم ایرانی پایان داد و با شایستگی به دور بعد صعود کرد. این دیدار در حالی برگزار شد که  تیم فوتبال استقلال در دیدار رفت با یک گل به پیروزی رسیده بود، اما  نماینده امارات با قاطعیت جبران کرد و به دور بعد راه پیدا کرد.

البیان امارات: "العین، استقلال را شش تایی کرد"

این روزنامه اماراتی هم با ستایش از عملکرد خوب العین نوشت: العین توانست با ارائه یک بازی یک طرفه و بسیار با کیفیت نماینده ایران را با نتیجه‌ شش بر یک در هم بکوبد و به دور بعد راه پیدا کند. شاگردان مامیج شکست دور رفت برابر استقلال را به بهترین نحو جبران کردند و با شایستگی به دور یک چهارم نهایی صعود کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین