|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۶۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
وی یادآور شد: باید قطار طرح تحول سلامت در مسیر حرکت تعمیر شود و نواقص آن برطرف شود زیرا اکنون راه برگشتی وجود ندارد و در حال حاضر شیرینی اجرای این طرح برای مردم لذت بخش است.
‌نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه قطار طرح تحول سلامت باید در مسیر حرکت تعمیر شود، گفت: اکنون راه برگشتی وجود ندارد و در حال حاضر شیرینی اجرای این طرح برای مردم لذت بخش است.

 محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی درباره اولویت های دولت دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: ادامه طرح تحول سلامت و تجمیع بیمه ها می تواند اولویت دولت دوازدهم در حوزه سلامت باشد.

وی افزود: با توجه به وعده ای که رئیس جمهور مبنی بر رفع ضعف ها و کاستی ها در حوزه بهداشت و درمان داده است، لازم است در دوره بعد این وعده ها عملیاتی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت یازدهم تلاش زیادی برای اجرای طرح تحول سلامت انجام داد، تصریح کرد: انتظار آن است که طرح تحول سلامت با شیب تندتری ادامه یابد زیرا کند کردن یا توقف این طرح به صلاح دولت و حوزه بهداشت و درمان نیست و مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: باید قطار طرح تحول سلامت در مسیر حرکت تعمیر شود و نواقص آن برطرف شود زیرا اکنون راه برگشتی وجود ندارد و در حال حاضر شیرینی اجرای این طرح برای مردم لذت بخش است.

قربانی تاکید کرد: کاهش پرداختی از جیب بیماران اقدام مثبتی بود که برای مردم رضایت بخش بود اما در حال حاضر دسترسی بسیاری از داروهای بیماران صعب العلاج، کاستی‌های مراکز درمانی در مناطق محرم و کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه سلامت موجب نگرانی شده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار مجلس به ویژه کمسیون بهداشت آن است که دولت دوازدهم با درنظر گرفتن اعتبارات پایدار برای طرح تحول سلامت کمک ویژه ای به ادامه هرچه بهتر این طرح کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین