|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
نماینده حسن روحانی در ستاد مركزى نظارت بر انتخابات با تاكيد براينكه حضور پرشور مردم بى سابقه است گفت كه ان‌شاءالله با شرایطی که مهیا شده نتیجه‌ای حاصل شود که برگرفته از خواست مردم است و همه نسبت به آن علاقه‌مند هستند.
 نماینده حسن روحانی در ستاد مركزى نظارت بر انتخابات با تاكيد براينكه حضور پرشور مردم بى سابقه است گفت كه ان‌شاءالله با شرایطی که مهیا شده نتیجه‌ای حاصل شود که برگرفته از خواست مردم است و همه نسبت به آن علاقه‌مند هستند.

به گزارش ايسنا، محمدرضا صادق نماینده حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به  سوال خبرنگارى مبنى بر اين که اگر نتیجه انتخابات به نفع کاندیدای مورد حمایت شما نباشد، آیا به قانون پایبند هستید یا خیر، گفت: خواست مردم در انتخابات ظهور می‌یابد ان‌شاءالله با شرایطی که مهیا شده نتیجه‌ای حاصل شود که برگرفته از خواست مردم است و همه نسبت به آن علاقه‌مند هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که نتایج انتخابات که در اولین فرصت ممکن توسط مراجع قانونی اعلام خواهد شد شرایط متبوع و مطلوبی را فراهم کند و بنده بسیار خوش بین هستم که اینگونه خواهد بود و رضایت خدا و خلق خدا را در بطن خودش دارد.

نماینده روحانی در شورای نگهبان در ارزیابی اش نسبت به برگزاری روند انتخابات گفت: تا به اینجا روند خوب بوده و تا آخر شب هم که زمان قانونی است، صبر می‌کنیم و امیدواریم خوشحالی که مردم برای حضورشان در پای صندوقها دارند در نتایج انتخاباتی تبلور پیدا کند.

صادق همچنین ضمن تقدیر از دست اندرکاران نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده به شما اصحاب رسانه و تک تک عزیزانی که در بخش نظارت مشغول کار هستند خسته نباشید می‌گویم.

وی اضافه کرد: ما گزارشها را دریافت می‌کنیم و در جریان اخبار قرار می‌گیریم و در هیئت نظارت نیز آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نماینده روحانی در شورای نگهبان ادامه داد: شرایطی که الان برای انتخابات وجود دارد، در مقایسه با انتخابات پیشین قابل قبول است، گرچه گزارش‌هایی از روند اجرا داریم که ممکن است اشکالات جزئی درآنها وجود داشته باشد.

صادق تصریح کرد: به لطف خدا مردم عزیز ما ثابت کردند که برای رقم زدن سرنوشت سیاسی کشور خود و فراهم کردن فرصت برای خدمت دوباره فرزندان این آب و خاک در راستای ارزشهای ملی و دینی و میراث شهدا حاضرند ساعت‌ها صفهای طویل را تحمل کنند که ان‌شاءالله با رأی خوب خودشان شرایط دوباره‌ای را برای پیشبرد اهداف کشور فراهم خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین