|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
حسین دهقان پس از اینکه رای خود رابه صندوق انداخت درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشته اند و امیدواریم که امروز هم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم زده شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برنامه هایمان در حوزه دفاعی و موشکی مشخص است و در مسیر آن هم هیچ اراده ای نمی تواند مداخله کند.

 حسین دهقان پس از اینکه رای خود رابه صندوق انداخت درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشته اند و امیدواریم که امروز هم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم زده شود.

وی تصریح کرد: امروز درصحنه منطقه و جهان نگاه خاصی به ملت ماست و همه افکار روانه صندوقهای آرا شده است که ببینند ملت ما چگونه در عرصه صیانت از انقلاب و  تضمین امنیت و ایجاد قدرت فراتر برای برداشتن گامهای بزرگتر درجهت رشد و توسعه کشورشان حضور پیدا میکنند.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: امروز توسط ملت بزرگ ما حماسه با شکوهی رقم زه می شود و باز شاهد خواهیم بود که دنیا می بیند و نگاه می کند ،آنچه در کشور ما به عنوان مردم سالاری دینی مطرح است که یک حقیقت غیرقابل انکار است.

وی تاکید کرد: آنچه مهم است حضور مردم و رای دادن با آگاهی و بصیرت است و پیروز انتخابات ملت ایران هستند.

دهقان درباره اینکه آمریکایی ها هفت شخص حقیقی وحقوقی را به لیست تحریم‌ها اضافه کرده اند و واکنش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه چیست،گفت: برای بار اول نیست که آمریکایی ها دشمنی و عناد می کنند و کینه شان را نسبت به انقلاب و ما در قالب تحریم افراد یا شرکتها اعمال می‌کنند، این مسئله هم در شمار اقدامات قبلی آنها است.

وریر دفاع اظهار کرد:  آنها می دانند که مردم ما می دانند آنچه برای ما مهم است تامین امنیت ملی ما است و برای آن هم هر نوع توان را به کار می گیریم واز هیچ کسی هم ابایی نداریم. دنیا هم بداند ما به عنوان یک کشور مستقل اراد ه وعزم ملی‌مان حاکم است و ملت ما مصلحت خود را میشناسند و در آن مسیر گام بر میدارند.

وی افزود: در حوزه دفاعی و موشکی هم برنامه ما مشخص است و در مسیر اجرایی کردن برنامه هایمان جز اراده و تصمیمات خودمان هیچ اراده ای نمی تواند مداخله کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین