|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۶۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
مرد و زن، پیر و جوان و شهری و روستایی در برابر دشمنان اسلام شکوه و عظمت ایجاد کنند تا بر جهانیان معلوم شود، این مردم که در همه صحنه‌ها حماسه آفرین بودند به نظام اسلامی - ولایی متعهد هستند.
  آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، گفت: امروز مردم ایران با حضور باشکوه در انتخابات صفحه جدیدی در تاریخ نظام اسلامی ایجاد کرده و حماسه‌ساز باشند.

به گزارش ایسنا منطقه قم، این مرجع تقلید روز جمعه در اولین ساعات رأی گیری، پس از انداختن رأی خود به صندوق سیار شماره 548 در جمع خبرنگاران، افزود: امروز لازم است همه مردم متعهد و انقلابی ایران که در تمام جریان‌ها حماسه آفرین و موثر حضور داشته‌اند، به میدان بیایند.

وی ادامه داد: مرد و زن، پیر و جوان و شهری و روستایی در برابر دشمنان اسلام شکوه و عظمت ایجاد کنند تا بر جهانیان معلوم شود، این مردم که در همه صحنه‌ها حماسه آفرین بودند به نظام اسلامی - ولایی متعهد هستند.

وی با بیان اینکه ما در جریان انتخابات کسی را معین نکردیم اما چند شاخص بیان شد، گفت: اول اینکه باید ولایتمدار در حد کامل، دوم استکبار ستیز آنهم در حد کامل و سوم خدمتگزار مردم باشد.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ایجاد کار، ارزانی، مبارزه با فقر و فساد شاخص‌های دیگری است که باید رییس جمهور آینده داشته باشد.
این مرجع تقلید در پایان گفت: امیدواریم امروز مردم ایران همه در صحنه حضور پیدا کنند و حماسه جدیدی بیافرینند و ورق جدیدی را ایجاد کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین