|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق از آرای ملت صیانت می‌کنند و هیچ گونه تغییر و یا دخالتی در هیچ مرحله ای از انتخابات اتفاق نمی‌افتد، حتی برای یک رای. ما این را به مردم اطمینان می‌دهیم.
  وزیر کشور گفت: از مردم می خوام حضور به موقع و مستمر پای صندوق رای داشته باشند تا از فرصت 12 ساعته استفاده کنیم و نیازی به تمدید زیاد زمان انتخابات نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور ضمن صدور آغاز برگزاری انتخابات در سراسر کشور به مردم اظهار کرد: احتمال وجود شایعات و گمانه زنی ها درفضای مجازی و رسانه ها وجود دارد بنابراین بدون توجه به این شایعات نگاه آنها به صدا و سیما و اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور باشد.

وی در ادامه اظهار کرد:دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق از آرای ملت صیانت می‌کنند و هیچ گونه تغییر و یا دخالتی در هیچ مرحله ای از انتخابات اتفاق نمی‌افتد، حتی برای یک رای. ما این را به مردم اطمینان می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند که دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مورد اطمینان ایشان هستند.  با این وجود مردم هرگونه تخلف یا عدم رعایت قانون را به استانداری‌ها، فرمانداری‌ها یا وزارت کشور اعلام کنند.

رحمانی فضلی در پایان از همه عوامل اجرایی و نظارتی، انتظامی، امنیتی، قضایی، مجلس شورای اسلامی، ثبت احوال ودستگاه‌های تبلیغاتی و همچنین مردم که در دوره انتخابات حضور پرشور داشته و همه قوانین و توصیه های وزارت کشور را رعایت کردند، تشکر کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سایر کاندیداها نیز می توانند از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کنند اظهار کرد: بله همه کاندیدها می توانند در این ستاد حضور پیدا کنند و بر روند کار ستاد انتخابات وزارت کشور نظارت کنند.

وی ادامه داد: آنها می توانند به وزارت کشور بیایند و از امکانات ما بازدید کنند و همکاران ما را ببینند و به آن ها خدا قوت بگویند.

حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم دقایقی قبل از ستاد انتخابات کشور بازدیدکرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین