|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
مسجدجامعی با اشاره به مرمت خانه جلال و سیمین گفت: این خانه پاتوق تعداد زیادی از اهالی شعر و هنر بوده اما متاسفانه مرمت آن اصولی نیست و اگر در مرمت آن دقت نشود، دیگر خانه‌ای با هویت جلال و سیمین نداریم چراکه خاطرات آنها در حال آسیب دیدن است.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شمیران به دلیل کوه‌هایش معروف بود، گفت: متاسفانه این روزها کارهای عجیب و غریبی در منطقه یک انجام می‌شود به گونه‌ای که خود شهرداری نیز مستاصل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛عضو شورای شهر تهران از روند ساخت و ساز در منطقه یک گلایه کرد.

 احمد مسجدجامعی صبح امروز پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه یک با بیان اینکه برج‌هایی که در منطقه یک ساخته شده‌اند، بدتر از موشک‌های 9 متری صدام حسین است که در زمان جنگ در پیکر شهر می‌خورد، با اشاره به وضعیت نامناسب برج‌سازی در منطقه یک گفت: خاطرات و طبیعت شهر را حراج کردیم و این حراج به چه قیمت است؟.

وی با بیان اینکه شمیران به دلیل کوه‌هایش معروف بود، گفت: متاسفانه این روزها کارهای عجیب و غریبی در منطقه یک انجام می‌شود به گونه‌ای که خود شهرداری نیز مستاصل می‌شود.

مسجدجامعی با  اشاره به مرمت خانه جلال و سیمین گفت: این خانه پاتوق تعداد زیادی از اهالی شعر و هنر بوده اما متاسفانه مرمت آن اصولی نیست و اگر در مرمت آن دقت نشود، دیگر خانه‌ای با هویت جلال و سیمین نداریم چراکه خاطرات آنها در حال آسیب دیدن است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به نزدیکی خانه نیما یوشیج به خانه جلال و سیمین گفت: هیچ شاعری به اندازه نیما به گردن ادبیات شعر فارسی حق ندارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود شهرداری منطقه یک از این خانه محافظت کند تا در صورت تملک، به خانه شعر بدل شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین