|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
پس از حضور آتش نشانان مشخص شد در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه یک واحد 40 متری کوچک دچار نشت گاز منواکسید کربن شده است، آتش‌نشانان پس از ورود به این واحد مسکونی با وضعیت بی‌حال 3 نفر شامل مادر 60 ساله و 2 پسر 32 و 30 ساله روبه‌رو شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انتشار گازهای منواکسید کربن در یک واحد ۴۰ متری مسکونی و جان باختن مادر ۶۰ ساله و مصدومیت ۲ نفر دیگر خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حوادث شب گذشته پایتخت اظهار کرد: ساعت 2:58 بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در محل خاک‌سفید، خیابان زهدی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ایستگاه 92 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان مشخص شد در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه یک واحد 40 متری کوچک دچار نشت گاز منواکسید کربن شده است، آتش‌نشانان پس از ورود به این واحد مسکونی با وضعیت بی‌حال 3 نفر شامل مادر 60 ساله و 2 پسر 32 و 30 ساله روبه‌رو شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: پس از خارج کردن این 3 نفر و تحویل آنها به اورژانس مشخص شد که متأسفانه مادر 60 ساله جان خود را از دست داده است و 2 پسر دیگر نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

ملکی علت وقوع این حادثه را استفاده همزمان از آبگرمکن و بخاری، بسته بودن تمامی درها و پنجره‌ها، استفاده از دودکش مشترک برای آبگرمکن و هود و عدم نصب دودکش و کلاهک استاندارد اعلام کرد و گفت: ساعت 4:15 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین