|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
در این فیلم نقش یک مفتی را بازی می‌کنم؛ یک مفتی عرب که در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌شود و یکی از نقش‌های محوری قصه است.
علی نصیریان بیش از پنج ‌دهه است که در سینما، تئاتر و تلویزیون می‌درخشد. بازیگر نقش «بزرگ‌آقا» در سریال نمایش خانگی «شهرزاد»، به‌تازگی در فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» ایفای نقش کرده و بار دیگر مقابل دوربین پرویز شیخ‌طادی رفته است؛ فیلمی که از ابتدای ساخت با حواشی بسیاری درگیر شد و ظاهرا این حواشی ادامه‌دار خواهد بود.

روزنامه شرق نوشت: به همین بهانه با علی نصیریان گفت‌وگوی کوتاهی کردیم و از او درباره فعالیت‌های اخیرش پرسیدیم.

«امپراطور جهنم» همکاری دوباره شما با پرویز شیخ‌طادی است. این فیلم از زمان ساخت حاشیه‌های بسیاری داشت و البته پرداختن به موضوعی که طبعا حاشیه‌ساز خواهد شد، نظر شما درباره این فیلم چیست؟

اساسا همیشه به حاشیه‌ها بی‌توجه هستم، وقتی به‌عنوان بازیگر در فیلمی حضور پیدا می‌کنم در حقیقت نقش را پسندیدم که در آن نقش بازی کردم، بنابراین از توضیحات اضافه درباره فیلم پرهیز می‌کنم و معتقدم در مقام بازیگر تنها می‌توانم درباره نقشم صحبت کنم.

پس کمی درباره نقش شما در این فیلم صحبت کنیم... .

در این فیلم نقش یک مفتی را بازی می‌کنم؛ یک مفتی عرب که در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌شود و یکی از نقش‌های محوری قصه است.

درباره کار با پرویز شیخ‌طادی صحبت کنید. چه شد برای بازی در این فیلم پاسخ مثبت دادید؟
همیشه از کارکردن با پرویز شیخ‌طادی لذت می‌برم، آدم بافرهنگی است و یکی از خواسته‌ها یا علایقش این است که درباره موضوعات روز یا موضوعات سیاسی فیلم بسازد، اما قطعا بدون تحقیق و پژوهش کاری را آغاز نخواهد کرد و این یکی از دلایلی است که برای همکاری با او پاسخ مثبت می‌دهم، چراکه می‌دانم او بدون مطالعه به سراغ کاری نمی‌رود. در فیلم «شکارچی شنبه» نیز همین حساسیت‌ها را داشت و با تحقیق و مطالعه به سراغ ساخت فیلم رفت. هرچند که پروسه ساخت امپراطور جهنم سخت بود، اما من به‌عنوان بازیگر تعهدی دارم و باید کارم را انجام دهم، اما درباره نتیجه فیلم این مردم هستند که باید اظهارنظر کنند.

اما پرسش آخر خیلی به تجربه اخیر شما در بازی مرتبط نیست. سریال شهرزاد این روزها مراحل تصویربرداری فصل دوم را سپری می‌کند و حواشی بسیاری پیرامون این سریال وجود دارد، واکنش شما به این حواشی چیست؟

خیلی حاشیه‌ها را دنبال نمی‌کنم، اما وقتی سریالی موفق می‌شود و توجهات بسیاری را به خود جلب می‌کند، مردم و سازندگانش دوست دارند که سریال ادامه پیدا کند و به نظر من مانعی وجود ندارد. قصه سریال شهرزاد از جایی شروع می‌شود و خاتمه پیدا می‌کند و قطعا ادامه این داستان جذاب خواهد بود. ادامه ساخت این مجموعه چیز عجیبی نیست. من به حسن فتحی اطمینان کامل دارم و می‌دانم کارش را درست و دقیق انجام می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین