|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: استقلال در دیدار مقابل نفت کار بسیار دشواری پیش رو دارد و گرفتن امتیاز از این مسابقه سخت خواهد بود.
 پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: استقلال در دیدار مقابل نفت کار بسیار دشواری پیش رو دارد و گرفتن امتیاز از این مسابقه سخت خواهد بود.

ناصر فریادشیران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص دیدار تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران، گفت: با توجه به حضور علی دایی و مدیریت خوب باشگاه، آرامش خوبی در نفت شکل گرفته و امیدوارم بگذارند که این آرامش حفظ شود.

وی با انتقاد از حواشی ایجاد شده پیش از برگزاری این دیدار، ادامه داد: متاسفانه باشگاه استقلال با نفوذی که داشت از زمین اختصاصی باشگاه نفت استفاده کرد تا بتواند با شناخت بیشتری از محل برگزاری مسابقه به مصاف حریف خود بیاید.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران، گفت: مطمئن باشید باشگاه نفت تهران به این مساله واکنش نشان خواهد داد زیرا جالب است بدانید مجموعه تحتی حتی اجازه تمرین به تیم نفت را در زمین شماره یک نمی دهد.

وی تصریح کرد: امسال نفت با حضور علی دایی شرایط بسیار بهتری از سال گذشته دارد. تیم نفت امسال از نظر بازیکن ضعیف تر از سال گذشته است اما به دلیل هدایت خوب نتایج بهتری کسب کرده است.

فریادشیران در خصوص شرایط استقلال تهران، اظهار کرد: استقلال بازی بسیار سختی در پیش رو خواهد داشت و امیدوارم هواداران بازی بی حاشیه ایی را مشاهده کنند.

وی در مورد ضعف استقلال در جذب بازیکن در نیم فصل، افزود: بازیکنان بسیار باهوش شده اند و تیمی را انتخاب می کنند که بتوانند خود را نشان دهند. هنر یک مربی در اول فصل است که توانایی های خود را نشان می دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین