|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
متهم اصلی این قتل ها سال گذشته به اتهام ضرب و جرح عمدی در یک نزاع دستگیر و روانه زندان شده بود که دوازدهم دی‌ماه جاری با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی به‌طور قانونی از زندان خارج شده است.
 دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: با مرگ یکی از مجروحان تیراندازی در اراک، آمار کشته شدگان این تیراندازی مرگبار به شش نفر رسید و قاتل ۲۶ساله همچنان متواری است.

 فرشید محمدحسینی طاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به وقوع حادثه قتل صبح روز جاری در اراک، اظهار داشت: هدف از این قتل ها انتقام شخصی بوده است.

وی افزود: متهم اصلی این قتل ها سال گذشته به اتهام ضرب و جرح عمدی در یک نزاع دستگیر و روانه زندان شده بود که دوازدهم دی‌ماه جاری با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی به‌طور قانونی از زندان خارج شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: متهم صبح امروز ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در ماجرای سال گذشته به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و سبب دستگیری وی شده بودند و در آنجا با شلیک گلوله چهار نفر را به قتل می‌رساند.

طاهری تصریح کرد: وی سپس به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در جریان نزاع سال گذشته یک نفر از آن‌ها توسط فرد همراه او کشته شده بود و در آنجا هم پدر و مادر آن خانواده را به قتل می‌رساند و دو نفر را نیز مجروح می کند.

وی ادامه داد: در حادثه صبح پنج نفر در دم جان باختند و با درگذشت زن جوان دیگری که مجروح شده و حالش وخیم بود شمار جانباختگان این جنایت به شش نفر رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: قاتل و مقتولان اهل استان مرکزی نیستند و ساکن اراک بوده اند و قاتل فردی ۲۶ساله است که هم اکنون متواری شده و تلاش‌ها برای دستگیری این متهم ادامه دارد.

طاهری اضافه کرد: طبق تحقیقات اولیه مشخص شده که متهم پس از آزادی از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی مورد سرزنش قرار گرفته و فشار از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده قاتل و سکته پدر متهم و وارد آمدن فشار روحی دو چندان بر وی، عامل شکل گیری این حادثه بوده است.

وی تصریح کرد: عاملان قتل و مجرمان خطرناک پس از آزادی از زندان به صورت نامحسوس از سوی پلیس مورد بررسی قرار می گیرند اما عامل حادثه امروز اگر چه با هدف و انگیزه مرتکب این حادثه شده، در حادثه قبلی مجرم اصلی معرفی نشده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین