|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حدود یک سال و نیم قبل مدیر روابط عمومی شهرداری تهران به یکی از اعضای شورا توهین کرد و واکنشی از شورا دیده نشد، گفت: نتیجه عدم واکنش این می شود که بعد از مدتی رئیس این فرد یعنی شهردار به برخی از اعضا توهین می کند.
حافظی با تاکید بر اینکه آقای شهردار حق با شماست، برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند، گفت: هچ انسانی نمی تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببیند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،رحمت اله حافظی در تذکر پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش های حسابرسی از شهرداری تهران در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است، تاکید کرد: مردم از این گزارشات متعجب شده اند و ما به عنوان اعضای شورا نظاره گر هستیم. اعضای شورا در برابر تخلف و انحراف شهرداری تنها نظاره گر هستند و آن را تایید می کنند.



وی با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم قبل مدیر روابط عمومی شهرداری تهران به یکی از اعضای شورا توهین کرد و واکنشی از شورا دیده نشد، گفت: نتیجه عدم واکنش این می شود که بعد از مدتی رئیس این فرد یعنی شهردار به برخی از اعضا توهین می کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تصریح کرد: نامه ای برای رسیدگی به توهین این فرد در شورا نوشته شد و 30 نفر آن را امضا کردند و مصوب شد یکی از کمیسیون های شورا موضوع را رسیدگی و نتیجه را ارائه کند که هنوز گزارشی واصل نشده است.

حافظی با تاکید بر اینکه آقای شهردار حق با شماست، برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند، گفت: هچ انسانی نمی تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببیند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند. اگر ما به عنوان نماینده مردم در صیانت از حقوق مردم درست رفتار می کردیم شاهد این اتفاقات نبودیم.

حافظی در پایان تاکید کرد: ادب مرد به ز دولت اوست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین