|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دولت یازدهم دولت عقلانیت و کارِ کارشناسی است و حرکت در این دولت، براساس عقلانیت انجام می شود نه اقدامات تندروگرایانه.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دولت یازدهم دولت عقلانیت و کارِ کارشناسی است و حرکت در این دولت، براساس عقلانیت انجام می شود نه اقدامات تندروگرایانه.

علی ربیعی، امروز ۲۰ آبان ماه در دیدار با آیت ا... موسوی جزایری با ابراز خرسندی از حضور در خوزستان و بیت آیت الله موسوی جزایری به صحبت‌های نماینده ولی فقیه اشاره کرد و گفت:‌ نکات علمی، فنی و واقعی در صحبت‌های مطرح شده از سوی آیت ا... موسوی جزایری مورد تاکید ما هم هستند و خروج کشور از مسایل یاد شده، همین نکاتی است که نماینده ولی فقیه در استان فرمودند.

وی در این دیدار که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از نمایندگان استان حضور داشتند با اشاره به سوابق کابینه دولت روحانی در جبهه‌های جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد:‌ نسبت دولت یازدهم با دین مداری و روحانیت یا اعتقاد کابینه به ارزش های دینی و اعتقادی و همچنین حضور افراد کابینه در جنگ و جبهه ها کم تر بیان شده است.

به گزارش ایلنا، ربیعی با بیان این که امروز مهم ترین مساله دولت، بالا بردن کارآمدی دولت و حل مسایل معیشتی مردم است، گفت:‌ زمینه ساز اصلی در حرکت به این سمت و سو در دولت، ایجاد امید در مردم است. زمینه ساز حل مسایل و مشکلات مردم، روح مسوولیت اجتماعی و اعتقاد به این است ‌که همه باید در کنار هم باشیم.

وی افزود:‌ در دولت یازدهم با اعتقاد به این‌که امروز همه ایرانیان دست به دست هم و در کنار هم هستیم، گروه های مختلف به ویژه روحانیت عزیز از دولت حمایت می‌کنند و این مساله از الزامات بی بدیل برای وصول به موفقیت است.

علی ربیعی، آیت ا... موسوی جزایری را در محوریت استان خوزستان دانست و با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان به تعبیری نوستالژی مردم خوزستان است، اظهار کرد:‌ دولت یازدهم، بی صدا در خدمت مردم است و این موضوع و چند خصوصیت دیگر دولت، کمتر مورد بیان و بحث قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم، دولت مدارا و سختکوشی است و افرادی مانند‌ آیت‌ا... موسوی جزایری می توانند در زمینه ایجاد اجماع عمومی برای کمتر کردن درد و فقر و رنج مردم زمینه ساز باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین