|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
احمدی‌نژاد به بیان گزارش از سفرهای استانی اخیر خود پرداخته و ادعا کرده است "عملکرد ضعیف دولت مردم را مستاصل کرده است و از من تقاضای ورود به انتخابات دارند".
سخنان دیروز رهبر انقلاب درباره چشم‌انداز حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به گمانه‌زنی‌های فراوان و مختلفی که طی چند روز اخیر در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور صورت گرفته بود، پایان داد و مشخص کرد آنچه برای بالاترین مقام جمهوری اسلامی بیش از هر چیز مهم است، حفظ وحدت و پرهیز از اختلافات درونی خصوصا در نقاط عطفی مانند انتخابات است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» با این مقدمه، ضمن اشاره به یادداشت منتشره در یکی از خبرگزاری‌ها در هفته گذشته، به انتشار جزئیات بیشتری از دیدار احمدی‌نژاد با رهبر انقلاب براساس اخبار غیررسمی پرداخت که در ادامه می‌خوانید: «این دیدار به درخواست محمود احمدی‌نژاد در تاریخ سوم شهریورماه صورت پذیرفته و در آن جلسه رئیس دفتر رهبر انقلاب هم حضور داشته است.

احمدی‌نژاد به بیان گزارش از سفرهای استانی اخیر خود پرداخته و ادعا کرده است "عملکرد ضعیف دولت مردم را مستاصل کرده است و از من تقاضای ورود به انتخابات دارند". مقام معظم رهبری در جواب تاکید کرده‌اند "این سفرها نباید شائبه انتخاباتی به خود بگیرد چون قرار نیست جناب عالی در این رقابت شرکت کنید". ایشان در برابر اصرار احمدی‌نژاد که خواست و فشار مردم را بسیار زیاد توصیف کرده، تاکید کرده "حضور شما در انتخابات موجب ایجاد دو قطبی است و این موضوع به صلاح امر انقلاب و مردم نیست و شما باید در برابر این خواست مقاومت کنید".»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین