|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ سومین روز آوار برداری ساختمان متروپل

عملیات جستجو و امدادرسانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در حالی وارد سومین روز خود شد که به گفته مسئولان امدادی سرعت عملیات افزایش یافته است. حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه دوم خرداد بود که ساختمان ۱۰ طبقه معروف به متروپل در منطقه ته لنجی امیری آبادان فروریخت.

تصاویر/ ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان

ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد یک ساختمان ۱۰ طبقه «متروپل» در شهر آبادان در معرض ریزش قرار گرفته بود که مدتی بعد بخشی از آن دچار ریزش شد. در این حادثه تاکنون ۵ تن فوت شده اند و برخی مسئولان از زیر آوار بودن حدود ۸۰ نفر خبر داده اند.

تصاویر/ تشییع و تدفین آیت الله فاطمی نیا در قم

مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد فاطمی نیا از مسجد امام حسن عسکری (ع) قم تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.آیت الله سبحانی از مراجع تقلید بر پیکر این استاد اخلاق نماز خواند و سپس پیکر ایشان در جوار کریمه اهل بیت (ع) خاکسپاری شد.

تصاویر/ ورود امیر قطر به تهران

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی - امیر قطر - در رأس یک هیأت بلندپایه سیاسی - اقتصادی به دعوت رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران، ‌به تهران سفر کرد. محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، پیش از ظهر پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران، امیر قطر را مورد استقبال قرار داد.

تصاویر/ طرح‌های ویژه پلیس در تهران

طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، شنبه ۱۷ اردیبهشت در محلات شوش، هرندی و مولوی توسط پلیس برگزار شد و طی آن ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند. همچنین پلیس تهران در طرح دیگری اقدام به برخورد با موتورسوران متخلف کرد.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده

مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده، مجری و از برنامه‌سازان پیشکسوت سینما و تلویزیون، صبح یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد. . مرحوم طالب زاده دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه بود. طالب زاده که در لیست شخصیت‌های تحریم شده از سوی آمریکا قرار داشت، اینک درجوار رفیق شهیدش سیدمرتضی آوینی به خاک سپرده می شود.
2 صفحه
آخرین اخبار