|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ تشییع پیکر علامه «محمدرضا حکیمی»

مراسم تشییع و تدفین پیکر علامه محمدرضا حکیمی، امروز دوم شهریور ماه با حضور جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان استانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در حرم مطهر رضوی برگزار شد. به خاطر محدودیت‌های کرونایی، این مراسم با حضور برخی از مسئولان همچون آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد، از بست نواب صفوی آغاز شد و تا صحن کوثر ادامه داشت که پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سیدان، پیکر علامه حکیمی در کنار مدفن برادر مرحومش، حجت‌الاسلام علی حکیمی در رواق دارالحجه به خاک سپرده شد.

تصاویر/ دیدار وزیر امور خارجه ژاپن با محمدجواد ظریف

موتگی توشیمیتسو، وزیر امور خارجه ژاپن، صبح یکشنبه ۳۱ مردادماه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد. طرفین در این دیدار در مورد مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی رایزنی و گفت وگو کردند.

تصاویر/ آغاز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح شنبه (۳۰ مرداد) برگزار شد تا کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از امروز آغاز شود. در ابتدای این جلسه، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دفاع از کابینه پیشنهادی پرداخت و بعد از آن، موافقان و مخالفان کلیات کابینه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و سپس، بررسی صلاحیت گزینه‌های هر وزارتخانه آغاز شد.

تصاویر/ تشییع و خاکسپاری فرشته طائرپور

تشییع فرشته طائرپور، سینماگر ۶۹ ساله ایرانی که ۲۶ مرداد بر اثر عوارض ناشی از کرونا درگذشت، چهارشنبه ۲۷ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. او متولد سال ۱۳۳۱ در تهران بود و در دوران فعالیت فرهنگی و سینمایی خود، آثاری چون "گلنار" ، "آینه‌های روبرو"، "نخودی"، "زن دوم"، "وقتی همه خواب بودند"، "پاتال و آرزوهای کوچک" و "مدرسه پیرمردها" را تهیه کرده بود.

تصاویر/ کابل؛ از گریه کودکان تا شیرینی خوری طالبان

تحولات افغانستان و ورود طالبان به کابل در رأس اخبار منطقه و جهان قرار دارد. اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان ساعاتی پیش پایتخت را ترک کرد. طالبان حدود ۵ هزار زندانی از پلچرخی را آزاد کرد. سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر نیز اعلام کرد: سفر ملابردار معاون سیاسی طالبان و رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر به شهر کابل یک شایعه است و تکذیب می‌شود. امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهور افغانستان گفته که هرگز، هرگز و تحت هیچ شرایطی در برابر تروریست‌های طالب سر خم نخواهم کرد. این در حالی است که بنا به گزارش‌ها، شماری از مقام‌های دولتی و چهره‌های سیاسی به کشورهای همسایه افغانستان رفته اند.

تصاویر/ المپیک در کمپ آوارگان سوری

همزمان با پایان یافتن المپیک توکیو، کودکان آواره سوری المپیک چادری خودشان را برگزار کردند. به نظر می‌رسد شرایط جنگ و کرونا جهان را با تراکم رقابت‌های المپیکی روبرو کرده است.

تصاویر/ پیکر ارشا اقدسی به خاک سپرده شد

مراسم خاکسپاری مرحوم ارشا اقدسی بدلکار سینما که چندی پیش حین همکاری در یک فیلم سینمایی در بیروت لبنان دچار سانحه شد، صبح امروز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ در کنار مزار زنده‌یاد پیمان ابدی دیگر بدلکار کشورمان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

تصاویر/ مشهد؛قتلگاه کرونا!

بیش از ۱۸ ماه از همه‌گیری ویروس می‌گذرد اما باید توجه داشت که ظرفیت نیروهای کادر درمان محدود است. ظرفیت بیمارستان‌ها نیز تکمیل شده و نیروی کادر درمان دیگر به انتها رسیده‌است. در کنار نیروهای کادر درمان، پرسنل آرامستان‌ها نیز با شرایط دشواری روبرو شده‌اند به گونه‌ای که از کارگران روز مزد برای تدفین و حفر قبرها استفاده می‌شود.

تصاویر/ مراسم اختتامیه المپیک توکیو

بازی‌های المپیک توکیو که در میان محدودیت‌های فوق العاده و عمدتاً پشت درهای بسته برگزار شد بالاخره به پایان رسید و شاهکارهای ورزشی برای جهانی که هنوز در حال مبارزه با ویروس کرونا است، دنبال شد.

تصاویر/ مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در محل مجلس شورای اسلامی به ریاست و استقبال محمدباقر قالیباف رئیس پارلمان از مهمانان مراسم و با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس و نمایندگان کشور‌های خارجی برگزار شد.

تصاویر/ روحانی دفتر کارش را به رئیسی تحویل داد

پس از پایان مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به‌همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نهاد ریاست‌جمهوری حضور یافت و رئیس جمهور سابق دفتر کار را به رئیسی تحویل داد.

تصاویر/ آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم

آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم، یکشنبه، ۱۰ مرداد با حضور همه اعضای کابینه برگزار شد. در آخرین جلسه هیات دولت روحانی گفت: هنوز هم به مردم بدهکاریم و اگر شرایط ما مناسب تر بود، همه با هم همکاری کرده بودیم و قوای دیگر بیشتر ما را یاری کرده بودند، به نقاط بهتری می‌رسیدیم. در پایان این جلسه اعضای کابینه دولت دوازدهم عکس یادگاری گرفتند.

تصاویر/ آغاز واکسیناسیون خبرنگاران علیه کرونا

تزریق واکسن کرونا برای خبرنگاران و فعلان رسانه‌ای از صبح چهارشنبه (۷ مرداد) در تهران آغاز شد. برخی گروه‌های شغلی از جمله خبرنگاران، معلمان، کارمندان بانک‌ها، قضات و کارمندان دادگاه‌های سراسر کشور، رانندگان تاکسی و همچنین زندانیان در اولویت سوم سند ملی واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند و امروز به صورت نمادین واکسیناسیون کرونا در مرکز اورژانس غرب کشور آغاز شده است. در این مرحله، نخستین خبرنگارانی که به این مرکز مراجعه کرده بودند، واکسن «پاستوکووک» را دریافت کردند.
2 صفحه
آخرین اخبار